• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25
Ik zie het niet meer zitten :{
ben al een hele dag bezig.
Heeft iemand die via IR voor elkaar gekregen?
ik heb in mijn foon de instellingen zoals www.sonyericsson.com ze naar je telefoon verstuurd (ik kan op de vodafone site niets nuttigs vinden erover) en de settings in mijn ipaq zijn me nog een raadsel. Heb wel het eea van de pocketpc-club geprobeerd, maar ik mis zowieso dns-en (of kan ik mijn xs4all dns-en daar in vullen?)

kortom: wie heeft het voor elkaar gekregen?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• D2k
niemand die iets vergelijkbaars heeft geprobeerd?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
M'n pa gebruikt hier een Ipaq 3870 + Nokia 6310. Alleen geen GPRS, maar gewoon inbellen.

Als eerste moet je op je telefoon GPRS goed ingesteld hebben. Gegevens zie ik inderdaad ook niet zo 1 2 3 op de site staan, maar hier staan ze wel vermeld:
[rml][ GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic[/rml]

Als je dat hebt ingesteld, zul je als het goed is aan de telefoon moeten kunnen zien of hij een GPRS verbinding heeft / kan opbouwen. Mocht hij hem dus nog niet hebben, zul je hem moeten activeren.

Je Ipaq instellen is wat lastiger. Hier staat wel een kleine handleiding hoe je het aan de praat kunt krijgen met een 6310:
Ipaq 3870 + Nokia 6310i + Ben GPRS Intensief

Maar ik denk dat je dit ook wel kunt gebruiken. Je zou evt. de DNS server kunnen veranderen. Waarschijnlijk werkt een gewone 'Internet-DNS' server ook, dus dan zou je bijvoorbeeld gewoon de T.net DNS kunnen gebruiken :)

• D2k
Cutebritney schreef op 23 december 2002 @ 12:20:
M'n pa gebruikt hier een Ipaq 3870 + Nokia 6310. Alleen geen GPRS, maar gewoon inbellen.

Als eerste moet je op je telefoon GPRS goed ingesteld hebben. Gegevens zie ik inderdaad ook niet zo 1 2 3 op de site staan, maar hier staan ze wel vermeld:
[NOHTML][rml][ GSM] Het grote GPRS/WAP instellingen en ervaringen topic[/rml][/NOHTML]

Als je dat hebt ingesteld, zul je als het goed is aan de telefoon moeten kunnen zien of hij een GPRS verbinding heeft / kan opbouwen. Mocht hij hem dus nog niet hebben, zul je hem moeten activeren.

Je Ipaq instellen is wat lastiger. Hier staat wel een kleine handleiding hoe je het aan de praat kunt krijgen met een 6310:
[NOHTML]Ipaq 3870 + Nokia 6310i + Ben GPRS Intensief[/NOHTML]

Maar ik denk dat je dit ook wel kunt gebruiken. Je zou evt. de DNS server kunnen veranderen. Waarschijnlijk werkt een gewone 'Internet-DNS' server ook, dus dan zou je bijvoorbeeld gewoon de T.net DNS kunnen gebruiken :)

tnx
ga ik proberen
maar moet ik nou een vodafone abo ervoor hebben of niet?
die helpdeskdoos van gister wist helemaal van niets "instellingen? APN? huh :? "

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
D2k schreef op 23 december 2002 @ 12:28:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
tnx
ga ik proberen
maar moet ik nou een vodafone abo ervoor hebben of niet?
die helpdeskdoos van gister wist helemaal van niets "instellingen? APN? huh :? "

...je hebt een GPRS databundel nodig ja. Die kun je als optie op je abbo nemen, de kosten zijn:

GPRS Standard0-5 MB6-10 MB>10 MB
Maandelijkse abonnementskosten7,507,507,50
Verbruikskosten per MB2,502,001,50
SMS Tekstbericht0,150,150,15

't is dus niet zo dat je direct zonder verdere kosten online bent helaas...
(Ikzelf vind het GPRS ook veel te duur. Tel dat op bij een brak dekkingsgebied, en vaak een lage snelheid.... Dan ga ik ook voor gewoon inbellen ;)
Geen speciaal abbo nodig etc, gewoon lekker goedkoop, per minuut betalen.)

[ Voor 7% gewijzigd door Xandrios op 23-12-2002 12:35 ]

• D2k
Cutebritney schreef op 23 december 2002 @ 12:33:

...je hebt een GPRS databundel nodig ja. Die kun je als optie op je abbo nemen, de kosten zijn:

GPRS Standard0-5 MB6-10 MB>10 MB
Maandelijkse abonnementskosten7,507,507,50
Verbruikskosten per MB2,502,001,50
SMS Tekstbericht0,150,150,15
aha
strax die helpdesk nog maar eens bellen dan :{

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij mij werkt t wel, zowel op de 3630 als de 3870. Gebruik je PocketPC 2000 of 2002?

En op je T68i heb je een GPRS dataaccount aangemaakt? Ik neem aan dat je alles op je T68i goed hebt ingesteld en dat GPRS werkt (via WAP bijv.)? Als dat niet zo is, staan of de instellingen in je T68i verkeerd, of Vodafone heeft je SIM nog niet geactiveerd.

Als je zeker weet dat alles werkt op je T68i (dus als je via GPRS kunt Wappen), probeer dan deze instellingen in te voeren: http://www.pocketpc-club....%20voor%20WirelessWeb.doc Dit document gaat uit van PocketPC 2002

[ Voor 32% gewijzigd door ErectionJackson op 23-12-2002 13:06 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• D2k
Cutebritney schreef op 23 december 2002 @ 12:33:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

't is dus niet zo dat je direct zonder verdere kosten online bent helaas...
(Ikzelf vind het GPRS ook veel te duur. Tel dat op bij een brak dekkingsgebied, en vaak een lage snelheid.... Dan ga ik ook voor gewoon inbellen ;)
Geen speciaal abbo nodig etc, gewoon lekker goedkoop, per minuut betalen.)

vind het nogal zout idd :{
denk er nog wel ff over ;)

Pagina: 1