DPC staat weer op 1!

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dutch Power Cows completed 963,510 blocks yesterday at a sustained rate of 2,993,521 Kkeys/second!
Dutch Power Cows is ranked #1 for yesterday!
The odds are 1 in 40 that this team will find the key before anyone else does.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif

Verwijderd

Zouden er al zoveel mensen dan op die proxy's flushen??

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

YES! De naschok!!
Die gasten van TA worden helemaal gek :)

En ik ook :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Onno
  • Niet online
Hee, wat vaag... er is net iets veranderd:
The odds are 1 in 45 that this team will find the key before anyone else does.

Verwijderd

Onno : Ja, tuurlijk veranderen de odds, als DPC morgen nog maar 1000 blokkies zou flushen dan wordt de kans dat de sleutel door ons gevonden wordt, met dat tempo, natuurlijk wel heel erg klein. M.a.w. er wordt geextrapoleerd vanaf het huidige flushtempo.

Gloeiendegloeiende ... er zouden nog 14.000 blokkies van Team SVM op EricB's proxy staan, maar die zijn mooi WEER niet gehonoreerd.

Nou, in ieder geval een mooi resultaat voor DPC :)

• Onno
  • Niet online
Ehh... Nemesis, dit gaat over dezelfde dag, en dezelfde stats.

Verwijderd

Nemesis posted 09-05-2000 08:13 CET (Amsterdam)
--------------------------------------------------------------------------------
Onno : Ja, tuurlijk veranderen de odds, als DPC morgen nog maar 1000 blokkies zou flushen dan wordt de kans dat de sleutel door ons gevonden wordt, met dat tempo, natuurlijk wel heel erg klein. M.a.w. er wordt geextrapoleerd vanaf het huidige flushtempo.

volgens mij bedoelt Onno wat anders :)

Verwijderd

Je zou er bijna gewend aan raken.
En dit gaat dus elke maandag gebeuren --> DPC op 1

Verwijderd

Ah, zo ja. Ik dacht daarnet ook al dat het 14.45 was i.p.v. 8.15 ;)

Zou kunnen dat het updatescript voor de database nog niet helemaal afgerond was toen jij voor de 1e keer keek ?

Verwijderd

Is dit voortaan de normale gang van zaken bij de MaandagFlush, of komen er nu nog links en rechts blokjes van de MegaFlush boven drijven?

• Onno
  • Niet online
Nemesis: Zoiets zal het wel zijn, maar het zou niet mogen gebeuren. Waarom krijg je immers anders als de stats er nog niet zijn "stats not available during update" (o.i.d.)?

• Marc H
  • Laatst online: 20:35

Marc H

- - Is wakker - -

Kan het inderdaad wezen, ik heb het inderdaad ook wel eens meegemaakt dat er plotseling nog dingen in de stats veranderden als ik erg snel was met posten.

KKKKKKAAAAAAAAABBBBBBBBOOOOOOOOOEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He marc moet je nou weer per se zoveel uitroeptekens gebruiken? Vervelend mannetje!
:D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Marc H
  • Laatst online: 20:35

Marc H

- - Is wakker - -

Ja ruben, dat was nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Pagina: 1