Ik geef een router weg !

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Te geef: Router.

Wat is namelijk het geval: Ik heb een router welke totaal onverkoopbaar is. Het ding is een van de eerste routers op de markt, ik heb er veel te veel geld voor betaald. Hij ondersteund dus NIET alle fancy protocols die hedendaagse routers van 75 euro WEL hebben, IPsec en VPN pass tru etc. Niemand die dat ding nog wil hebben. Daarom geef ik hem weg.

specs:
- Breedband Kabel / ADSL router van Kingston type KNR4TXDs.
- 1 WAN aansluiting 10 Mbit, 4 LAN 100 Mbit, 1 RS232.
- 4 poort switch ingebouwd, Poort 3 werkt niet meer, ik heb er een keertje een al te foute kabel aan gehangen. 3 poort switch dus.
- Ook aansluiting voor analoog / ISDN modem via RS232 poort. Backup dus, of te gebruiken als analoog / ISDN router.
- Ingebouwde NAT firewall.
- Resetknopje.

Je kan er absoluut niets mee behalve het internet over surfen zoveel je wilt met meerdere computers tegelijk.

Voor wie is deze router bedoeld:
Voor iedere tweaker (m/v) die een router kan gebruiken en hiervoor een budget heeft van 5 tot 10 euro.

Wat krijg je ervoor:
- router
- netadapter
- RS232 verloopkabeltje (mits nog te vinden)
- Handleiding (indien voorhanden)
- Originele verpakking (moet ik ook even zoeken)
- Misschien nog een klein UTP kabeltje voor verbinding met het modem van je.

Wat moet je er voor doen:
Vertel waarom jij zo desperate een router nodig hebt maar het geld er niet voor hebt. Haal er zoveel mogelijk vervelende broertjes, zeurende vaders, arme kindjes in Somalië bij als je wilt. Diegene die het overtuigends klinkt (niet open ter discussie uiteraard) krijgt em.

Hoeveel kost gratis?
5 tot 10 euro, afhankelijk van de verzendkosten. Deze zijn namelijk voor JOU rekening.

Wanneer:
Tot 28 december kun je je pleidooi in dit topic kwijt.

Nog iets anders?
Jazeker. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade voortvloeiend uit het gebruik van deze router, danwel voor de staat waarin deze verkeerd. Hij werkt uiteraard gewoon wel (uitgezonderd poort 3 dan). Stel je ook maar alle andere dingen voor die hier kunnen staan om mij te vrijwaren van enige schuld.

Verwijderd

Kan beter bij vraag & aanbod :). Ook had hij wel in HK gekund, maar daar kan jij nog niet in :)

Ik denk trouwens dat de meeste tweakers die een router nodig hebben, er al 1 hebben ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 16:10 ]

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
voor mijn part zet een of andere mod deze in hk, maar ik wilde gewoon IEDEREEN de kans geven

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
gratis?! euh hm...kay
waar moet ie helemaal vandaan komen? dan weet ik of ik hem zelf kom ophalen of laat bezorgen :P

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
zuidelijk zuid limburg, nog net niet verweggiestan. liefste stuur ik hem gewoon op, maar als je hem komt halen wil ik ook nog een kleine demonstratie geven.

• Fludizz
  • Niet online
Dweil schreef op 22 december 2002 @ 16:12:
zuidelijk zuid limburg, nog net niet verweggiestan. liefste stuur ik hem gewoon op, maar als je hem komt halen wil ik ook nog een kleine demonstratie geven.
ffo thuis overleggen... 'k krijg namelijk een dikke rel iedere keer als ik weer iets aan electronica het huis in sleep...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jongens (of meisjes?) Dit is niet de plaats hiervoor, zoals Schuursleutel al zei, dit is iets voor Vraag en Aanbod op de frontpage, ga hier dan ook niet over door :/
HK is het absoluut niet ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

* m-m heeft wel intresse
ik heb al die fancy dingen namelijk niet nodig! Kan ik je mailen, want deze thread zal wel dicht gaan :P
je adres staat nl. niet in je profile, mail mij anders :P

[ Voor 22% gewijzigd door m-m op 22-12-2002 16:17 ]

• Fludizz
  • Niet online
m-m schreef op 22 December 2002 @ 16:16:
* m-m heeft wel intresse
ik heb al die fancy dingen namelijk niet nodig! Kan ik je mailen, want deze thread zal wel dicht gaan :P
je adres staat nl. niet in je profile, mail mij anders :P
m-m jij mag hem hebben... 'k zei et woord "aparaat voor internet" en meteen me ouders pissed... |:( :(

Verwijderd

Erkens schreef op 22 December 2002 @ 16:15:
Jongens (of meisjes?) Dit is niet de plaats hiervoor, zoals Schuursleutel al zei, dit is iets voor Vraag en Aanbod op de frontpage, ga hier dan ook niet over door :/
HK is het absoluut niet ;)
Wat moet je er voor doen:
Vertel waarom jij zo desperate een router nodig hebt maar het geld er niet voor hebt. Haal er zoveel mogelijk vervelende broertjes, zeurende vaders, arme kindjes in Somalië bij als je wilt. Diegene die het overtuigends klinkt (niet open ter discussie uiteraard) krijgt em.
Wat dat betreft had het wel een HK topic kunnen zijn, maar dan hoef je geen serieuze repleys te verwachten ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mja, we waarderen het gebaar heel erg, maar toch past het beter in V&A.

En anders moeten ze maar contact via mail met je oplezen mocht iemand dit topic nog lezen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.