Inkt voor hp

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik moet binnenkort erg veel gaan printen. Op zich is dat geen probleem natuurlijk :), maar de inkt is bijna op. En nieuwe kost 40 euro. Veel te veel natuurlijk, als je ziet wat je daarvoor krijgt.

Dus ik vraag me af wat voor soort inkt ik moet hebben om dat bakje zelf bij te vullen. Iemand?

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 10:10
zijn van die kleine pakketjes voor te koop ga eens kijken bij wat computerwinkels of vraag er eens na

op beurzen zijn er vaker hele stands met die refill dingen

Icons are overrated

Verwijderd

Op de HCC had je van die stands waar je van die bijvul setjes kon kopen. Misschien kun je ff op hcc.nl kijken voor info over die stands :)

• Notehoutelade
  • Niet online
Ik zoek eigenljik niet van die navulsetjes. Heb ik hier en daar op internet al bekeken, en verschillenn niet zoveel in prijs als die van een origineel. Ik zoek eigelijk alleen het soort inkt, dat ik dan in een flesje kan kopen, en tzt in de cardridge kan spuiten.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 10:10
dan kan ik je ook niet helpen :s denk niet dat je een fles van die inkt kunt krijgen

Icons are overrated

Verwijderd

Welke HP? Ik gebruik tegenwoordig InkTec en mag zeggen dat het resultaat bij mij prima is. De eerste keer gebruik je het liefst een refill-kit, vanwege de bijgeleverde clip, maar daarna kun je gewoon bulk kopen, flesjes dus...

Overigens is het niet zomaar een kwestie van inspuiten. De meeste zwart-patronen hebben namelijk geen spons maar een zakje en die dingen moeten na het vullen opnieuw op onderdruk worden gezet.

• Notehoutelade
  • Niet online
Dat klink al heel interessant :)

Ik heb een hp deskjet 420

Verwijderd

Even www.inktec.nl checken dan...

Je moet de HPI-8425C voor kleur en de HPI-8426ND hebben voor zwart. Let op dat dit beide refillkits zijn, inclusief de clip, waarmee je verder geen hulpmiddelen nodig hebt. Op www.inktec.com kun je overigens AVI's vinden waarin het vullen wordt gedemonstreerd.

Bevalt het goed, dan kun je een volgende keer de inkten uit de bulk sectie nemen, die overigens precies dezelfde samenstelling hebben.

Verwijderd

zo'n navul set kost mischien ietes minder / evenveel, je doet er wel 5+ keer langer mee... ik heb et thuis ook.. werkt wel chil

• Notehoutelade
  • Niet online
Heel erg bedankt voor de info van inktec :)
Zo kan ik gelijk bij de nederlandse distributeur een kitje bestellen :)
Pagina: 1