LAN verbinding werkt niet in UT

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik heb een aantal PCs op een LAN hangen thuis. Half Life Opposing Force en Quake Arena werken zonder probleem, maar op een van de PCs kan UT geen verbinding maken via het LAN, ook internet servers kan hij niet zien. Gek genoeg werkt op deze PC alles prima in QIII of HL. Voor ik UT opstart werkt de internetverbinding ook, evenals de netwerkomgeving. Als UT is opgestart doen beiden het niet meer, net of UT iets verknoeit.

Ik heb een schone versie van Win98SE erop zitten (zie onder voor andere specs). Misschien van belang is dat de PCs die wel werken allemaal op dezelfde hub zitten, de PC die niet werkt in UT zit op een hub die op de 'eerste' hub zit.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wazig, dit probleem had ik soms ook. Ik had het alleen als ik mijn Radeon 64 ViVo erin had hangen en een Win9x versie draaide, dan gebeurde het op random momenten. In XP heb ik nergens last van.

Kun je niet eens kijken of het probleem voorbij is als je de niet-werkende pc op de eerste hub zet?

• Dr. Strangelove
Heb ik geprobeerd, maakt niks uit. Een andere PC die achter de tweede hub zit werkt wel. Dus het is echt iets specifieks met die PC. En omdat ik een schone (en echt SCHOON, geen enkele zooi die niet nodig, zelfs de geluidskaart drivers niet!) installatie heb gedaan begrijp ik er echt niks meer van... morgen krijgt mijn buurjongen XP, seems as good a moment as any to give it a whirl ;)

• Dr. Strangelove
Niemand verder suggesties?