Toon posts:

Vraagje over NOS policy

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ha,

Kijk... Ik ben niet dom, ben goed thuis in NOS stuff, maar ik heb (net als denk ik veel andere) soms wel eens razend simpele dingen waar ik niet uit kom..., nu is het mij al twee keer gebeurd dat ik iets vroeg waar ik niet uit kom en dan word het topic dicht gegooid met de opmerking dat ik de faq maar eens door moet lezen (ik heb paar honderd posts in NOS... :?, en de faq wel 5 keer gelezen..., en ik weet dat het geen helpdesk is...)

Pas had ik ik bv iets over LaTeX waar ik niet uit kwam (kan geen normale tarball vinden), en nu iets over een console client... Als ik er bv met een search nie uit kom, mag ik het dan gewoon niet vragen in NOS of hoe is dat?

tnx :)

ps: niet verkeerd opvatten, ik post dit puur omdat ik nos niet wil vervuilen met simpele en gesloten topics, maar wat als ik er nu gewoon nie uit kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je vraagt naar de naam van een console MSN client, en je wordt naar freshmeat.net (d.m.v. de verwijzing naar de Faq) gestuurd. Iets wat je zelf had moeten weten, hoeveel posts je nou ook in NOS moge hebben :z

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je vraag in 2 seconden te beantwoorden is via een search op freshmeat.net. Ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke vraag leidt tot een boeiend topic. En dat is dan over het laatste onderwerp dat op slot ging, deze dus:
Console msn client

Over LaTeX en Slack wil ik wel opmerken dat er tijdens de installatie van Slackware een aparte categorie voor TeX is en dat dat dus ook een vraag is die ook erg makkelijk zelf te vinden was, aangezien je deze lijst moest doorlopen voor de installatie. Kwestie van niet opletten, niet kijken, niet lezen. Als ik latex op de prompt intyp dan doet dat het gewoon op Slack.

Beide vragen waren eenvoudig zelf uit te vinden geweest en hadden dan ook niet geleid tot een leuk topic in NOS.

In dit geval waren beide topics niet in overeenstemming met de NOS policy. Gewoon omdat de vragen erg eenvoudig zelf waren te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt :) zal er dus nog beter op moeten letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost :)

Dit topic is gesloten.