Toon posts:

[XP] computer boot wanneer xp bij login aankomt

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn pc opstart kom ik tot het loginmenu van XP. dan gaat hij zichzelf restarten .. safe mode precies hetzelfde probleem: wat moet ik doen

--edit: sp1 overigens home edition

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 15:24 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
even van de cd starten en een 'repair' uitvoeren..

:/

A wise man's life is based around fuck you

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 12:52

Galois

1811 - 1832

formateren en opnieuw beginnen.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus het probleem met winlogon.exe dat wanneer ik opstart hij bij het login venster gaat rebooten, ik wil proberen winlogon.exe te herstellen mocht die fout zijn, kan dat in de repair mode?

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 23:04
Ik heb 3 weken geleden precies hetzelfde probleem gehad. Ik kon er alleen nog maar bijkomen als ik in 'safe modus withoud networking' opstartte. Je zult hem sowieso opnieuw moeten installeren.

Als je hier in kunt komen, voeg een gebruiker toe. Als het goed is blijft hij nu bij je loginscherm hangen als je hem 'normaal' opstart. Als je je gegevens wilt backuppen, dan moet je even kijken welke map je gedeeld hebt op je pc, want via het netwerk kun je daar nog prima bijkomen. In de veilige modus kun je eventueel al je belangrijke bestanden in deze map gooien, zodat je ze naar een andere pc kunt trekken.