Toon posts:

Targa Visionary XP

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een Targa Visionary XP gekocht bij de lidl. Het is een prima laptop, stevig en razendsnel. Alleen wordt het gebied naast het touchpad nogal warm als je er zware apps of games op draait. Om toch zeker te zijn zou ik graag een temperatuur metertje willen installeren.

Ik heb ondertussen Motherboard Monitor 5 geinstalleerd maar deze geeft continu aan dat de cpu 32 graden is. Dus die zal het wel niet doen.
Iemand tips?

thx

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, heb je al de help functie gebruikt bij MBM5? 32 graden kan namelijk gewoon de 'case' temp zijn, je kan dan bij de dashboard settings een andere sensor kiezen, dan krijg je waarschijnlijk de temp te zien van je CPU.

Maar het is trouwens normaal hoor, dat je laptop warm/heet wordt zodra je zware apps daar op gaat draaien. Er zit namelijk een desktop CPU in (daarom kies ik altijd voor een mobile CPU) en die dingen worden gewoon even warm als een standaard PIV.

[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 22-12-2002 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply. Er zit een mobile athlon xp in, en de kast wordt echt erg warm. Ik heb het boekje nog eens helemaal doorgelezen en er stond bij dat het normaal was dat de behuizing van de laptop erg warm kon worden onder bepaalde omstandigheden. Verder heb ik een tooltje gevonden (SiSoftware Sandra geloof ik) en die gaf aan dat er geen temperatuur metertje op mijn moederbord zat.

Dus het zal wel geen kwaad kunnen idd.

Verwijderd

HMm naja ik wil je veder niet bang praten maar mijn targa visionary xp is er nu laatst net voor de derde keer mee opgehouden...

Eerste keer --> Nieuw MB nieuwe koeler, hij was blijven hangen
Tweede keer -> Nieuw MB, Nieuw geheugen, oorzaak onbekend
En nu de derder keer weer precies dezeflde kwaal, blauw scherm en geen enkel leven, behalve de drie lichtjes die een halve seconde oplichten na het indrukken van de pwoer knop...

Ik begin zwaar gestressed te worden van Targa.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Let eens op het datum van de laatste post. nols zal na anderhalf jaar vast wel uitsluitsel hebben :z

* dion_b schopt deze ouwe }:O terug in de sloot...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.