Toon posts:

PC-boxen en stereo aan elkaar koppelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Altec-Lansing ADA 885 setje (4 boxen, 1 subwoofer) aangesloten op mijn pc en een Sony speakerset (1 centerspeaker, 2 rear- en 2 frontspeakers)
en nu wou ik graag weten of ik deze 2 op de een of andere manier aan elkaar kon koppelen

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Digitale/optische kabel van je geluidskaart naar je versterker waar die sony dingen aanhangen.

[ Voor 6% gewijzigd door eNaSnI op 22-12-2002 14:50 ]

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:48
bij je stereo heb je (als het goed is) wel een line out bij een van je bronnen (tape out bv) daar kun je die andere aan koppelen. Moet je nog wel even een kabeltje kopen bij kabelboer.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

zoals hierboven beschreven, kwestie van een kabeltje tussen je versterker en de geluidskaart, bij de versterker op de aux en bij de geluidskaart in de frontoutput pluggen. De frontboxen van de pcsetje hang je dan samen met met de rearboxen via een splitsertje aan je rearoutput.

zo heb ik het gedaan, en het werkt prima

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt gasten..maar krijg ik dan geen problemen met de surround sound want dan heb ik namelijk 9 boxen

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Aangezien je versterker geen Dolby Surround begrijpt, zal hij het output signaal ook gewoon Dolby Surround zijn, dat je pc setje dan wel zal decoderen. Uit je versterker komt dus gewoon stereo.
Pagina: 1