[CAESAR III] Hoe kun je je goederen distribueren??

Pagina: 1
Acties:

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-01 23:40
Zijn hier nog mensen die Caesar 3 spelen, en hebben uitgevonden hoe je makkelijk je goederen van de ene kant van je stad naar de andere kant kunt krijgen? Als ik bijvoorbeeld een aantal boerderijen bij elkaar heb gezet, met een granary erbij (zodat de boerderijen snel hun goederen kwijt kunnen), hoe krijg ik dan deze goederen naar andere delen in de stad? Is er iemand hier die dit heeft uitgevogeld?

Andere tips zijn ook welkom natuurlijk :)

Verwijderd

waarvoor moet je die goederen dan aan de andere kant van de stad hebben?

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-01 23:40
(modjes: Ik heb per ongeluk dit topic in het verkeerde forum geplaatst: excuses)

Waarom ik die goederen moet verplaatsen? Omdat de ene kant van de stad bulkt van het eten, en de andere kant van de stad ligt te verhongeren

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
SPV -> SGD :)

There is no magic.

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, want ik heb dat spel al een hele tijd niet meer gespeeld.
Maar volgens mij moest je opslagplaatsen bouwen om je goederen op te slaan, en marktplaatsen bouwen om het te verkopen.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:27

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Daar heb ik ook vaker moeite mee, goederen worden niet altijd lekker verdeeld over de stad.
Het beste wat je kunt doen is granary's en storage yards zo goed mogelijk verdelen. En bazaars (marktplaatsen) uiteraard ook.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Is indd de enige mogelijkheid, je Granary's op strategische plaatsen zetten, niet dicht bij je farms, en genoeg markets, maar niet teveel, en hetzelfde geld voor je warehouses die moet je ook goed verspreid over je stad zetten.
Pagina: 1