Ik erger me dood !

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313
Dat kleine beetje info dat er staat is todch eigenlijk best wel sneu. En ook nog in het Nederlands..
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.

Tot op heden is dit geen succes
Pardon?, geen succes ? :r
En het is ook een beetje belachelijk, om er een nieuwstracker en femme's e-mail erneer te pleuren, het lijkt wel of het allemaal om femme draait, "aan femme de eer"

Er mag van mij wel iets spectactulairders staan, en het liefst in het engels, we zijn gee nRussen ofzo !

en het arrogante "Dit was tot nu toe geen succes" mag van mij ook wel weg !

Graag jullie mening hierover.

• Ricoh
Sorry hoor, maar zo ben ik

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ehm volgens mij word er in diverse landen over de hele wereld nog gevochten in allerlei oorlogen. Dus succes zou ik dat niet noemen... Meer blokjes grazen dus.Nieuwstracker is gewoon voor wat extra verkeer al zal die ene verdwaalde ATer niet op die nederlandse berichten gaan klikken en de nederlanders die daar komen kennen t.n allang, maar ok...
En Femme is gewoon beheerder van het team dus dan zal zijn emailadres daar wel mogen staan denk ik. Lijkt me ook niet echt een punt om je druk over te maken dacht ik...
Dat de info in het nederlands is vinnik best logisch, gezien onze naam (als je weet waar de D voor staat...). Ik vind trouwens ook dat er helemaal geen buitenlanders bij ons team moge komen, want dat vinnik juist het leuke van DPC: wij hollanders tegen de rest, en dat lukt nou net wel vrij aardig.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
Sorry hoor maar zo ben ik.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Ik moet toch ook zeggen dat ik vind dat alles in het nederlands moet. We zijn niet voor niets de dutch power cows. Verder is femme degene die het team heeft opgericht, en dus is het het meest logisch dat zijn e-mail daar staat. Lekker zo laten staan dus :)

[removed]

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Ceaser vind het best en Femme is als oprichter van DPC erelid van DPC en dus is zijn wil wet.

• Eddict
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Rico-Burn, Femme rulez !!!

• Ricoh
Op zich hebben jullie gelijk.
Owkee, een nieuwstracker en dergelijke trekt natuurlijk wel visitors.

ja, hoezo net of als we altijd eerste staan, er vrede op aarde heerst. Ik vat dat niet helemaal.

Naja, het zal wel aan mij liggen.
Ik ben benieuwd of er nog meer gasten zijn die hetzelfde denken als mij.

Ja sorry ho....... :) Kewle actie Rubzie :)

• Ricoh
No offence hoor, maar Femme gaat er zeker ook met die 10000 piek vandoor, met zijn 1500 wu's per dag?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Als Femme het blokje kreekt krijgt hij 1000 dollar, en DPC 1000 dollar.

Als Femme het blokje niet kraakt krijgt DPC 1000 dollar.

Greetinx [eNeRGy]

PS. ervan uitgaande dat iemand van DPC het blokje kraakt.

(edited 09-05-2000).]

• squaddie
  • Laatst online: 18:15
De winnaar krijgt 1000 dollar en het winnende team 1000 dollar (of de winnaar als deze niet in een team zit) van het prijzengeld. Dnet neemt 2000 voor het netwerk enz. En de 6000 die over is gaat naar een goed doel waar jij ook in mee kan stemmen.

:( Dus stop FLAMEN rico-burn! :(

Misschien handig als je op www.distributed.net gaat lezen, voor dat je begint te posten hier... :)

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• RubZie
En Femme is niet degene die het team heet opgericht dagt Ruben... Volgens mij Gregoor en nog iemand, eerst bij TUDelft maar toen apart ofzow naja dat weet ik ei'k ook niet precies helaas... Zo lang doe ik nog niet mee...
Gregoor?

• php
  • Niet online

php

Ik heb het idee voorgesteld, om een eigen team te maken. Femme heeft dat toen gemaakt. Gregoor kwam er in een zelfde draad ook mee.

TU Delft hebben we toen snel laten zakken, tot ongenoegen van ik geloof Reiger.

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Het is exact zoals Herman hierboven verteld, dat is exact zoals het gelopen is. En dat Femme degene is die leider van het team is, althans dat hij de naam van het team etc kan veranderen lijkt mij toch echt geen probleem, en het is echt niet dat Femme met het geld ervandoor gaat ofzo hoor, kom nou. Degene onder wiens e-mail adres het blokje gekraakt wordt krijgt gewoon $ 1000 en dat gaat er ook nog $ 1000 naar het team die dan waarschijnlijk opgesplitst wordt of waar iets anders mee gedaan wordt als de meeste mensen het daarmee eens zijn, maar dat lijkt mij niet om je daar nu druk over te maken.

• Femme
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb dat team ooit in de naam van Tweakers.net / WoT opgericht. Dat mijn email adres daar staat gebeurd volautomatisch... da's namelijk de email van de persoon die het team heeft gestart.

En er zou wel een andere tekst kunnen komen, alleen hebben we / heb ik daar nooit over nagedacht (dit staat er ook al weer maanden). Die tekst was trouwens niet serieus bedoeld, helaas begrijpt Rico-B dat niet.

Verwijderd

Ok Femme,.....

Maar zet het dan wel in het engels en iets spectactulairder kan wel.

Dan gun ik jou die 1000 dollar die DPC wint van harte.

• php
  • Niet online

php

Gregoor, wat zijn we het weer met elkaar eens..... :P :P

• Ricoh
Okay, sorry jongens dan heb ik het verkeerd begrepen, sterker nog, ik heb me er niet eerst in verdiept.
Ik neem dus mijn woorden grotendeels terug, ik erger me er dus niet meer aan, maar is is niet spectactulair.

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Amerikanski firmi tranceptor technology. pristi pryjlock prisustrov Computerov per salajly "Sputnik"

(of zoiets)

Snap 1992

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Femme
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Over dat geld zijn ook al ideeën geweest. Ik hoef die $1000 echt niet voor mezelf te houden.

Verwijderd

Uuuuhmm .. Andy ? Me Swahili ;) is wat roestig, expleen plies ?

Verwijderd

nemesis:

Volgens mij staat er letterlijk:

amerikaanse firmaŽs onderscheppen en locken de prisustrof computer (de c64 van rusland) van de spoetnik.

yep, thats it ;)
Pagina: 1