Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Meeste (betere) software kan het wel, zolang het maar NMAE (ofzo) ondersteunt. Dat is het protocol dat door GPSsen gebruikt word.
Ik zit zelf ook nog eens aan zo'n GPS ding te denken, heb route66 liggen
Alleen is zo'n GPS ding vrij prijzig, 150 EUR ben je zo kwijt.
Goedkoopste wat ik gezien heb is 99 EUR, in duitsland... maar da's nog ruim 220 piekjes
Wat bedoel je trouwens met"wat de weg wijst"?
Grafisch (pijl + kaart) of met zo'n miep: Omkeren, Rechtsaf na 300 meter, enzovoorts
Edit: wat voor GPSding heb je? Usb / serieel??
[ Voor 24% gewijzigd door DJSmiley op 22-12-2002 14:07 ]
Werkt "goed" na horen zeggen, nadeel is natuurlijk wel dat je steeds op je schermpje moet kijken en niet geinstrueerd wordt door een mooit vrouwenstem oid.
Moet dus gewoon goede software hebben met plattegrondjes enzow.... had er niet eht bij nagedacht dat je zo'n GPS geval ook nog nodig had
Expanding the inexpandable
Wel aardig oud, maar dan kan ik iig voorlopig morgen ff de weg vinden
Printer is stuk, vandaar laptop
Kijk maar eens op De site van Jewel.
BredeP schreef op 22 December 2002 @ 14:23:
Jewel heeft ook van die GPS dongels op USB, worden geleverd samen met MS Autoroute 2002, en het schijnt heel behoorlijk te werken.
Kijk maar eens op De site van Jewel.
Die is 167 Euro, inclusief de software.
Dan heb je toch best wat voor die prijs imho.
lol, hoe moet je laptop anders snappen waar ie isdreeke schreef op 22 December 2002 @ 14:09:
Ik heb niet zo'n GPS ding
Moet dus gewoon goede software hebben met plattegrondjes enzow.... had er niet eht bij nagedacht dat je zo'n GPS geval ook nog nodig had
Wat software betreft: Zelfs CDFoongids is geschikt voor plattegrondjes
Beste vind ik persoonlijk is Alturion. Werkt heel nauwkeurig: volgt op de kaart, autozoom naargelang je snelheid, pijltjes voor de richting aan te wijzen EN het allerbelangrijkste in de auto, spraak (in meerdere talen beschikbaar naargelang de instellingen van je windows).
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Verwijderd
Verwijderd
Ik had ook nog een vraag: waar kun je aanvullende progjes vinden voor Route66 of MS autoroute 2004 die spraakondersteuning toevoegen?
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:31 ]