members.home.nl/... soms wel bereikbaar/ soms niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Ik zit met een raar probleem.

Als ik zit te surfen kan ik soms de members.home.nl/.. domeinen wel bezoeken, andere dagen kan dit weer niet. Eerst dacht ik dat members.home.nl eruit lag, want dan deed ie het over de twee dagen wel weer goed.

Ik heb dit probleem nog niet eerder gehad, en heb er nu ongeveer 2 weken (merkbaar) last van.

Ik heb Wanadoo cable premium.
Mijn computer draait op Win XP PRO.
Op de proxy draait WIN 98 SE met analogx proxy.
Alles wordt verdeeld door een hubje.

Weet iemand hier meer van?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
members.home.nl is gewoon super brak... :P

Maar probeer anders eens een andere DNS server oid. Maar ik denk niet dat het iets zal uitmaken. Die server is gewoon brak, traag en vaak down :)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Cutebritney schreef op 22 december 2002 @ 13:36:
members.home.nl is gewoon super brak... :P

Maar probeer anders eens een andere DNS server oid. Maar ik denk niet dat het iets zal uitmaken. Die server is gewoon brak, traag en vaak down :)
FLAME :P

Maar als ik over msn iemand anders spreek hierover, dan kan hij hem wel gewoon openen.

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

same here... :/

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

members.home.nl verwijst naar 2 servers:
members-1.home.nl (werkt niet)
members-2.home.nl (werkt wel)
Op welke van de twee je terecht komt is toeval.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Het was altijd erg stabiel, maar de laatste tijd merk ik het ook. Soms ligt mijn icon op GoT er dan ook uit...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
rvm schreef op 22 December 2002 @ 13:53:
members.home.nl verwijst naar 2 servers:
members-1.home.nl (werkt niet)
members-2.home.nl (werkt wel)
Op welke van de twee je terecht komt is toeval.
Woei, bedankt voor de tip.

Als ik idd de members-2.home.nl gebruik doet ie het goed.
thnx :D

Verwijderd

ik heb anders nog nooit geen enkele problemen gehad met de @home internet service (ff afkloppen als ik sommige verhalen eens lees :+)

offtopic: Groningen btw, de laatste tijd merk ik zelfs dat mijn download omhoog is gekropen naar de 450 gemiddeld en dan met name de Microsoft servers :)

En verder doet members.home.nl het uitstekend bij mij, nooit problemen mee gehad, zal wel aan jouw isp liggen :P

Verwijderd

members.home.nl/ is wel redelijk stabiel maar voor een tijdje terug werd het ineens heel erg brak, dan weer up dan weer down.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:48

SkyStreaker

Move on up!

Lijkt de vengaboys wel.... Up and down and up and down.... :P :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

LOL ik heb NOOIT problemen met @home dit jaar het het er wel 2 keer 30 minuuten uit gelegen en dat lag NIET aan @home maar door de stroomstoring in A'dam
dus jullie zouden wel te veel klooien met je verbinding want ik heb nooit gezeik
altijd alles werkt,
en dat jullie altijd lopen te zeiken over hun mail server :? snap ikook niet want die werkt ALTIJD ik heb 2 @home abbos 1 in me huis in groningen en 1 in eelde NOOIT problemen :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 13:36:
LOL ik heb NOOIT problemen met @home dit jaar het het er wel 2 keer 30 minuuten uit gelegen en dat lag NIET aan @home maar door de stroomstoring in A'dam
dus jullie zouden wel te veel klooien met je verbinding want ik heb nooit gezeik
altijd alles werkt,
en dat jullie altijd lopen te zeiken over hun mail server :? snap ikook niet want die werkt ALTIJD ik heb 2 @home abbos 1 in me huis in groningen en 1 in eelde NOOIT problemen :D
members.home.nl is iets anders dan je verbinding he |:(

Verwijderd

m-m schreef op 23 december 2002 @ 13:44:
[...]

members.home.nl is iets anders dan je verbinding he |:(
ja maar hier zijn zoveel @home problemen topics
en dat vind ik nogal sneu want @home heeft nooit problemen vrienden van mij hebben ook nooit problemen dus ik word nogal moe van dat gezeik van jullie op @home

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Members-2.home.nl is vrijwel altijd aanwezig, members-1.home.nl is behoorlijk brak :)

[edit]
Zie ook: [rml]rvm in "Het grote @home problemen topic [ deel 2]"[/rml]

[ Voor 34% gewijzigd door Dommel op 23-12-2002 15:34 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 13:57:
[...]

ja maar hier zijn zoveel @home problemen topics
en dat vind ik nogal sneu want @home heeft nooit problemen vrienden van mij hebben ook nooit problemen dus ik word nogal moe van dat gezeik van jullie op @home
Met members.home.nl zijn dus wel veel problemen die jij ook zou hebben als je je webspace zou gebruiken m.a.w. jij bent degene die overbodig zit te blaten

Verwijderd

m-m schreef op 23 December 2002 @ 15:36:
[...]

Met members.home.nl zijn dus wel veel problemen die jij ook zou hebben als je je webspace zou gebruiken m.a.w. jij bent degene die overbodig zit te blaten
WOEI!
not ik gebruik mijn webspace dagelijks :D werkt super :D

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 15:39:
[...]

WOEI!
not ik gebruik mijn webspace dagelijks :D werkt super :D
toch beweert iedereen in deze thread het tegen gestelde :Z

• job