Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Maar probeer anders eens een andere DNS server oid. Maar ik denk niet dat het iets zal uitmaken. Die server is gewoon brak, traag en vaak down
FLAMECutebritney schreef op 22 december 2002 @ 13:36:
members.home.nl is gewoon super brak...
Maar probeer anders eens een andere DNS server oid. Maar ik denk niet dat het iets zal uitmaken. Die server is gewoon brak, traag en vaak down
Maar als ik over msn iemand anders spreek hierover, dan kan hij hem wel gewoon openen.
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
members-1.home.nl (werkt niet)
members-2.home.nl (werkt wel)
Op welke van de twee je terecht komt is toeval.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Woei, bedankt voor de tip.rvm schreef op 22 December 2002 @ 13:53:
members.home.nl verwijst naar 2 servers:
members-1.home.nl (werkt niet)
members-2.home.nl (werkt wel)
Op welke van de twee je terecht komt is toeval.
Als ik idd de members-2.home.nl gebruik doet ie het goed.
thnx
Verwijderd
offtopic: Groningen btw, de laatste tijd merk ik zelfs dat mijn download omhoog is gekropen naar de 450 gemiddeld en dan met name de Microsoft servers
En verder doet members.home.nl het uitstekend bij mij, nooit problemen mee gehad, zal wel aan jouw isp liggen
Verwijderd
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
dus jullie zouden wel te veel klooien met je verbinding want ik heb nooit gezeik
altijd alles werkt,
en dat jullie altijd lopen te zeiken over hun mail server
members.home.nl is iets anders dan je verbinding heVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 13:36:
LOL ik heb NOOIT problemen met @home dit jaar het het er wel 2 keer 30 minuuten uit gelegen en dat lag NIET aan @home maar door de stroomstoring in A'dam
dus jullie zouden wel te veel klooien met je verbinding want ik heb nooit gezeik
altijd alles werkt,
en dat jullie altijd lopen te zeiken over hun mail serversnap ikook niet want die werkt ALTIJD ik heb 2 @home abbos 1 in me huis in groningen en 1 in eelde NOOIT problemen
Verwijderd
ja maar hier zijn zoveel @home problemen topics
en dat vind ik nogal sneu want @home heeft nooit problemen vrienden van mij hebben ook nooit problemen dus ik word nogal moe van dat gezeik van jullie op @home
[edit]
Zie ook: [rml]rvm in "Het grote @home problemen topic [ deel 2]"[/rml]
[ Voor 34% gewijzigd door Dommel op 23-12-2002 15:34 ]
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Met members.home.nl zijn dus wel veel problemen die jij ook zou hebben als je je webspace zou gebruiken m.a.w. jij bent degene die overbodig zit te blatenVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 13:57:
[...]
ja maar hier zijn zoveel @home problemen topics
en dat vind ik nogal sneu want @home heeft nooit problemen vrienden van mij hebben ook nooit problemen dus ik word nogal moe van dat gezeik van jullie op @home
Verwijderd
WOEI!m-m schreef op 23 December 2002 @ 15:36:
[...]
Met members.home.nl zijn dus wel veel problemen die jij ook zou hebben als je je webspace zou gebruiken m.a.w. jij bent degene die overbodig zit te blaten
not ik gebruik mijn webspace dagelijks
toch beweert iedereen in deze thread het tegen gesteldeVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 15:39:
[...]
WOEI!
not ik gebruik mijn webspace dagelijkswerkt super
zowel http of ftp
altijd connectie altijd snel.