[UBB] .cgi files indexeren in searchengine? Alternatieven?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hellow ;)

We draaien een UBB forum op onze homepage, maar het zou leuk zijn als de threads, bestaande uit .cgi files, ook zouden worden geindexeerd in searchengines. Vroeger (UBB 5.xx) genereerde UBB html-files, die konden dus wel probleemloos worden geindexeerd, maar die waren megagroot en dat suckte. Nu zijn alles threads .cgi files, maar die worden weer niet geindexeerd.

1. Is hier een oplossing voor?
2. Is er andere forumsoftware met UBB importscripts (er was ook zoiets van VBB maar dat werkte niet goed, en VBB vind ik ook niet super, eigenlijk). Bstaande threads/files/members zou ik graag willen behouden namelijk.
3. Andere suggesties/opmerkingen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Hallo ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Captain Pervert op 22-12-2002 20:16 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Je moet mod_rewrite gebruiken, als je Apache draait.

Er zijn waarschijnlijk veel progsels die het om kunnen zetten, phpBB2 en Invision hebben een groot scala aan converters.. en vanaf phpBB2 kun je weer verder converteren ;)

edit: ik verveelde me en ben dus even voor je op zoek gegaan. http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=7574 = converter van UBB 6.x naar phpBB2

Je hebt dan verder ook nog een tutorial op phpBB.com over hoe je alle topics beschikbaar maakt voor google: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=43552

Hopelijk kun je daar weer ff mee vooruit ;)

[ Voor 45% gewijzigd door ThaDaNo op 23-12-2002 10:00 ]

• Captain Pervert
_/-\o_