We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Leuk kleurtje 
Ben benieuwd hoe het wordt
Ben benieuwd hoe het wordt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja is wel cool, maar het is idd een zooi met al dat bier op de grond
Verwijderd
ik vind de kleur iets minder maar zoals je al zegt met een ccflletje en plexiglas zal het wel mooi zijn
Eej ben bang voor je dat je harddisk gaat sterven, zitten namelijk aan de bovenkant van harddisken gaatjes die zorgen voor lucht/ontluchting/vacuum gedoe... 'Do not cover this hole' en aangezien jij em heb gepaint...
Ziet er overigens wel kewl uit(niet mijn kleuren), maar het idee is zekers vet !
Ziet er overigens wel kewl uit(niet mijn kleuren), maar het idee is zekers vet !
@mikevanengelen: op de bovenste foto sie je nog net een zwart "gaatje" op de hd. Daar zat een stukkie tape tijdens het spuiten. 
Voor de voeding ga ik waarschijnlijk een apart stuk plexie plakken met de aansluitingen erin. Die hangen er nu nog los aan namelijk.
Heb onderhand een poging gedaan om de schakelaars op een stukje plexie te plakken.
Beetje mislukt naar mijn mening. Even overnieuw proberen..

Overtollige lijm ondertussen weggesneden maar lijkt nog niet echt ergens op
Voor de voeding ga ik waarschijnlijk een apart stuk plexie plakken met de aansluitingen erin. Die hangen er nu nog los aan namelijk.
Heb onderhand een poging gedaan om de schakelaars op een stukje plexie te plakken.
Beetje mislukt naar mijn mening. Even overnieuw proberen..

Overtollige lijm ondertussen weggesneden maar lijkt nog niet echt ergens op
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Leuk die opengewerkte cd-rom
hmz.. dis weer eens wat anders 
benieuwd naar eindresultaat
benieuwd naar eindresultaat
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Pagina: 1