Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn 2 mnd oude Enermax voeding maakt (te) veel lawaai

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrij nieuwe Enermax Silent 450 EG465P-VE(FM) maakt een ontzettend lawaai. Vooral al ik mijn comp opstart, lijkt het alsof je naast een straaljager staat. Maar ook gewoon tussendoor is het volgens mij te veel lawaai.
Is er misschien een niet te moeilijke oplossing voor, of moet ik gewoon de muziek wat harder zetten? (Zullen mijn ouders leuk vinden :)).

Verwijderd

fan vervangen, simpel zat

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als ie silent had moeten zijn, dan is duidelijk iets mis met de fan die erin zit. Hij kan aanlopen of gewoon kapotte lagers hebben. Aangezien zelf in een voeding klooien niet de meest slimme acties tot gevolg _kan_ hebben ;) raad ik je aan de voeding gewoon 'ns mee te nemen naar de winkel waar je em gekocht hebt. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, okee, fan vervangen... simpel?
Wat voor fan zou ik er dan in moeten zetten? En moet ik dan allebei de fans vervangen of alleen de ene die lawaai maakt, (ik weet alleen niet welke dat is :()

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Gebruik ff de search.

Dit topic is gesloten.