Toon posts:

snerpend geluid na opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds een tijdje (vanaf april) een IBM gxp120 van 80 Gb. Nu heeft deze de laatste tijd de vervelende eigenschap om na het opstarten een snerpend geluid te geven. M.a.w. je hoort m toeren maken. Dit verdwijnt meestal na een paar minuten.

Echter, zet ik mijn pc even uit en zet m daarna weer aan, of laat ik m herstarten gaat het geluid niet meer weg. Dit is erg irritant. Hij werkt wel gewoon goed maar ik wordt niet goed van het geluid.

Kan ik m met deze klachten inruilen???

:/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Moet je IBM even bellen.
Ik heb een tikkende HDD en mag hem van WD zo omruilen, ik weet niet hoe IBM daarmee omgaat, maar dat kun je beter aan hen vragen.

Verwijderd

Ja hoor, je kan gewoon de schijf direct bij IBM aanmelden als RMA, ook als particulier. MOet je maar eens op de Website kijken van IBM. Vanmiddag ben ik op de zaak, zet ik die URL anders wel ff in deze post!

En ze ruilen zeker schijven om die vreemde geluiden maken, want dat is meestal wel een voorbode!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon even contact opnemen met IBM/leverancier. Of in ieder geval de OM FAQ checken en aldaar testtooltjes te downloaden en je HDD te checken :Y) That's it.

GoT is geen bemiddelingsbureau, dicht dus.

Dit topic is gesloten.