IK heb een Gigabyte 8PE667 Ultra mobo. Ik wil de extra usb poorten aansluiten met de bijgeleverde brackets, alleen als ik de bracket aansluit op mijn mobo blijven er per aansluitngn 2 pinnetjes over, ik weet dat het de pinnetjes voor de stroomtoevoer zijn. Ik heb gezocht naar een usb bracket die wel stroom toevoer ondersteunt maar geen geluk, heeft iemand een idee waar ik die kan vinden? of wat ik zelf kan proberen te doen????
Heb je ze wel goed aangesloten dan
Niet te ver naar onderen/ boven. En je pc doet normaal als je die brackets op jou manier heb aangesloten
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Mijn PC werkt gewoon. In de manual staat de volgende pin beschrijving van de connector
1 2 3 4 5
6 7 8 9 (let niet op de nummering die is ff snel verzonnen, weet niet of die klopt)
1 = power
2 = USB Dy-
3 = USB Dy+
4 = GND
5 = USB over current
6 = Power
7 = USB Dx-
8 = USB Dx+
9 = GND
Het aansluitblokje van de USB bracket past over de connectoren 2,3,4,5,7,8,9 en niet over 1 en 6. Dus wordt er geen stroom gezet op de extra USB poorten, maar nou kan ik mijn scanner en webcam niet aansluiten want die trekken de stroom van de usb poort. Ik heb gezocht naar een USB bracket die over alle 9 pinnetjes wordt aangesloten maar die kan ik nergens vinden. Ik kan de connectoren ook niet anders aansluiten omdat in het connector blokje 1 poortje dicht is gemaakt.
1 2 3 4 5
6 7 8 9 (let niet op de nummering die is ff snel verzonnen, weet niet of die klopt)
1 = power
2 = USB Dy-
3 = USB Dy+
4 = GND
5 = USB over current
6 = Power
7 = USB Dx-
8 = USB Dx+
9 = GND
Het aansluitblokje van de USB bracket past over de connectoren 2,3,4,5,7,8,9 en niet over 1 en 6. Dus wordt er geen stroom gezet op de extra USB poorten, maar nou kan ik mijn scanner en webcam niet aansluiten want die trekken de stroom van de usb poort. Ik heb gezocht naar een USB bracket die over alle 9 pinnetjes wordt aangesloten maar die kan ik nergens vinden. Ik kan de connectoren ook niet anders aansluiten omdat in het connector blokje 1 poortje dicht is gemaakt.
Het ligt niet aan de bios als je goed leest dan gaat het over een stekker en niet over een instelling op mijn pc
dezelfe probleem heb ik ook, mijn front USB kabel past niet op mobo
dikzak
Hoe ziet het aansluitblokje van de USB bracket eruit dan?
Staat daar ook een beschrijving van in de manual van je moederbord?
Staat daar ook een beschrijving van in de manual van je moederbord?
Off-topic: DAcht dat het over stroom ging (amps). Iemand overigens een idee hoeveel zo'n USB-poortje kan leveren? 200milli's ?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
meestal 0,5 ampere per usb poort....
De pin aansluiting op mijn moederbord zit zo:
0 0 0 0 0
0 0 0 0
Het aansluit blokje zit er zo uit :
0 0 0 0
0 0 0
Sorry voor de slechte tekening, maar zoals je kan zien zitten op mijn moederbord 9 pinnetjes en het aansluit blokje gaat maar over 7 pinnetjes heen en die 2 waar die niet oper heen gaat die zorgen voor de stroom op de usb aansluitingen.
0 0 0 0 0
0 0 0 0
Het aansluit blokje zit er zo uit :
0 0 0 0
0 0 0
Sorry voor de slechte tekening, maar zoals je kan zien zitten op mijn moederbord 9 pinnetjes en het aansluit blokje gaat maar over 7 pinnetjes heen en die 2 waar die niet oper heen gaat die zorgen voor de stroom op de usb aansluitingen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 16:47 . Reden: tekening mislukt ]
Pagina: 1