Het volgende probleem, doet zich na willekeurige tijd voor in spellen: de PC slaat ineens helemaal uit, alleen de koelers blijven draaien etc... geluid blijft hangen en het scherm gaat uit. Het treedt op sinds in mijn oude GF2mx heb vervangen door een GF4Ti4200 64 MB.
Het enige dat ik kan doen is resetten... in Windows zelf geen enkel probleem, alleen in spellen.
Systeem:
AMD Athlon 1000
Asus A7V133
384 MB SDRam
LeadTek GF4Ti4200 64 MB
SB Live! 5.1
300 Watt voeding
Ik heb zo'n beetje alle VGA-drivers reeds gezien, geen verschil. Ook Dx-versies geprobeerd... VIA-drivers opnieuw: geen verschil. Ook de 5.1 eruit gehaald.. ook geen resultaat.
Nu weet ik het niet meer... kan het zijn dat de GF4Ti4200 te zwaar is voor mijn voeding?? Of heeft iemand anders dit eerder meegemaakt???
Het enige dat ik kan doen is resetten... in Windows zelf geen enkel probleem, alleen in spellen.
Systeem:
AMD Athlon 1000
Asus A7V133
384 MB SDRam
LeadTek GF4Ti4200 64 MB
SB Live! 5.1
300 Watt voeding
Ik heb zo'n beetje alle VGA-drivers reeds gezien, geen verschil. Ook Dx-versies geprobeerd... VIA-drivers opnieuw: geen verschil. Ook de 5.1 eruit gehaald.. ook geen resultaat.
Nu weet ik het niet meer... kan het zijn dat de GF4Ti4200 te zwaar is voor mijn voeding?? Of heeft iemand anders dit eerder meegemaakt???
Jaap