[Merge]Users zonder nick?!

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Als jullei gaan mergen en iemand heeft bivj alleen een nick op GoT en die wordt door een users op T.net afgenomen wat doen jullie dan met hem? Wat voro anam krijgt hij? Lijkt me dat je echt zeker moet gaan zijn van dat 99,999% van de members die merge hebben gedaan. Misschien toch maar eenmalig nieuwsbriefje?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Hij/zij mag dan een andere nick kiezen geloof ik. maar vraag et ff aan Wouter of een andere blauwe voor de zekerheid ;)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:00

Tux

DaNo2002 schreef op 22 December 2002 @ 12:12:
Hij/zij mag dan een andere nick kiezen geloof ik. maar vraag et ff aan Wouter of een andere blauwe voor de zekerheid ;)
Groene ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
Lees anders dit:
Tweakers.net en GoT userbase merge

edit: ik lees dat topic net ff door, en er staat dat je een toevoegsel achter je nama krijgt. jouw naam zou dan bv worden iets als prog-konijnNICK2 ofzo denk ik.. maar die mag je zoals gezegd weer wijzigen

En BTW Tux: je moet eens wat minder kleurenblind worden, zoiets heet imo toch echt blauw ;)

[ Voor 38% gewijzigd door ThaDaNo op 22-12-2002 12:21 ]

• Harm
  • Niet online
DaNo2002 schreef op 22 december 2002 @ 12:20:
Lees anders dit:
Tweakers.net en GoT userbase merge

edit: ik lees dat topic net ff door, en er staat dat je een toevoegsel achter je nama krijgt. jouw naam zou dan bv worden iets als prog-konijnNICK2 ofzo denk ik.. maar die mag je zoals gezegd weer wijzigen

En BTW Tux: je moet eens wat minder kleurenblind worden, zoiets heet imo toch echt blauw ;)
Groen is MT, die weten hier vast en zeker ook veel van af. Maar ik denk dat je nu toch echt bij de Blauwen moet zijn. Dat zijn de FP crewmembers en die hebben alle officiële berichten hierover gepost, dus die zullen er het meeste van af weten.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

prog-konijn schreef op 22 December 2002 @ 12:05:
Als jullei gaan mergen en iemand heeft bivj alleen een nick op GoT en die wordt door een users op T.net afgenomen wat doen jullie dan met hem? Wat voro anam krijgt hij? Lijkt me dat je echt zeker moet gaan zijn van dat 99,999% van de members die merge hebben gedaan. Misschien toch maar eenmalig nieuwsbriefje?

Dit zijn de eerste twee vragen van de FAQ.

"Wat als ik nog geen twee accounts heb?"

en

"Iemand anders heeft mijn nick in gebruik!"

Check it out :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Maar antwoord op mijn vraag heb ik dus al thanx!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1