Toon posts:

win xp instalatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben bezig met het instaleren van windows xp
maar krijg ondertijd een melding
(er is een probleem met de instalatie van deze hardware) SYSTEM
de gegevens zijn ongeldig

systeem is ahtlon xp 1700
kt turbo2 met nieuwste bios
geforce mx kaartje
ibm harde schijf
sb live
zou dit een bios instelling kunnen zijn ????

Verwijderd

Je denkt zelf gelukkig ook een beetje na,...
inderdaad,... trek alle pci kaarten der eens uit en doe een bios reset (hardwarematig op het moederbord, staat in je boekje hoe dat moet) en probeer het dan opnieuw.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 12:19 ]

Verwijderd

gebruik je de originele windows XP? want er zijn een aantal slechte kopieen die vaak foutmeldingen geven tijdens de install.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 12:17:
gebruik je de originele windows XP? want er zijn een aantal slechte kopieen die vaak foutmeldingen geven tijdens de install.
had ik ff niet aan gedacht inderdaad....

dit kan ook nog...

Verwijderd

misschien moet je dan eens een andere winxp pakken. misschien heb je nu home edition. probeer dan eens proff.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 12:25:
misschien moet je dan eens een andere winxp pakken. misschien heb je nu home edition. probeer dan eens proff.
Bij mijn weten zit er weinig verschil tussen de twee,... B)

Verwijderd

dat klopt. maar misschien dat de ene cd niet goed is. als je de andere winXP erop pleurt, en die install gaat wel goed, dan weet je waar het aan ligt, zonder dat je je hele kast opnieuw moet gaan afzoeken op eventuele fouten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 12:30:
dat klopt. maar misschien dat de ene cd niet goed is. als je de andere winXP erop pleurt, en die install gaat wel goed, dan weet je waar het aan ligt, zonder dat je je hele kast opnieuw moet gaan afzoeken op eventuele fouten.
Right,... :*)

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer ff wat

bedankt al vast
Pagina: 1