[Win 98] Packard Bell boot niet

Pagina: 1
Acties:

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik weet dat er veel topics zijn over packard bell computers (heb gezocht maar 12 pagina's is iets teveel om het goede uit te halen) maar ik heb nu het volgende probleem:

ik heb hier een packard bell computer, in het bios staat als first boot device cdrom ingesteld. Nu probeer ik van zo'n cd te lezen maar dit werkt niet. Hij zegt dat hij een boot failure heeft. Ook van de PB floppy lezen werkt niet echt want dan krijg ik op een gegeven moment een error dat ie de diskette niet verder kan lezen en van een standaard boot disk doet ie het ook niet.

Iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn??

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 13:46
ja je hebt het standaard model PAK EN BELL gekocht dat is ook de oplossing dus

Verwijderd

op de support site staan de disks, effe typenummer opzoeken.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

joosd schreef op 22 december 2002 @ 11:24:
ja je hebt het standaard model PAK EN BELL gekocht dat is ook de oplossing dus
Faq Forumgedrag - Reageren
Is niet echt een reply waar de topicstarter iets aan heeft ;).

Ontopic: Misschien slim om even op de website van PB te kijken voor een bootdisk van jouw model, en hier vervolgens vanaf te booten. wellicht is de diskette beschadigd :).

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
ok, ik zal het mijn neefje effe zeggen, nou maar hopen dat ie zijn laptop mee heeft genomen :).

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Compubiter: Hij zegt bel de support-desk, dat is dus WEL iets waar de topicstarter wat aan heeft, misschien moet je iets gevatter lezen :+

ik zou ook zeggen, pak en bel, de supportdesk dan, of ga ff naar supportcenter op i-net, of probeer andere diskette's.

(ps: toen ik de titel las las ik "Packard bell loopt niet", zat eraan te denken om een reply te plaatsen in de vorm van "Misschien moet je een fiets kopen", maarja ik las het verkeerd en het is offtopic :o )

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

RedHat schreef op 22 december 2002 @ 11:29:
Compubiter: Hij zegt bel de support-desk, dat is dus WEL iets waar de topicstarter wat aan heeft, misschien moet je iets gevatter lezen :+
OK, subtiele hint dus, sorry, had ik niet begrepen joosd ;).
Pagina: 1