Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 verschillende chieftec kasten

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik weet niet of dit wel mag en zo maar het is wel belangrijk voor mij om dit te weten:

Ik heb de keuze uit een CHIEFTEC DX-01B-D, Middle Tower , zwart, 340 Watt ATX of een CHIEFTEC TX-10WD, Middle Tower, zwart, 350W ATX, wat ik nu mij afvraag en ik heb gezocht, welke kast is beter? Die 2e chieftec is goedkoper maar of hij beter is? Nu weet ik dat ik zelf moet zoeken hiervoor, maar chieftec.com maakt mij ook niet veel wijzer dan ik nu al ben. Wat is de nieuwste serie? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 19:35
De kast verschillen maar een heel klein beetje en het zijn allebei goede kasten dus het hangt van je smaak af welke kast voor jou de beste is in dit geval.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
eliminator007 schreef op 22 december 2002 @ 10:35:
De kast verschillen maar een heel klein beetje en het zijn allebei goede kasten dus het hangt van je smaak af welke kast voor jou de beste is in dit geval.
Ok, alvast bedankt, maar wat is jouw persoonlijke voorkeur? En waar verschillen ze precies in?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Van binnen zijn het exact de zelfde kasten. Alleen de onderkant van het front paneel is verschillend. Het is dus puur een kwestie van smaak. Op de site van Chieftec kan je precies zien hoe de kasten er uit zien. De DX komt uit de Dragon serie, en de TX komt uit de Scorpio serie.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

staat ook op de Chieftech-site trouwens: "DA, TA, DX, TX & DH are same structure."

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

d serie is de dragon (meest hier gezien) en de t serie is de scorpio (die heb ik) en inderdaad het enige verschil is de front brezel oftewel de voorplaat zeg maar :)

(lekker traag zijn we weer :z)

[ Voor 10% gewijzigd door BaRF op 22-12-2002 11:15 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44

PnD

like in Pinda ^_^

CME -> OH ?

En is inderdaad een kwestie van smaak.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

talin

ES-MA

BaRF schreef op 22 december 2002 @ 11:14:
d serie is de dragon (meest hier gezien) en de t serie is de scorpio (die heb ik) en inderdaad het enige verschil is de front brezel oftewel de voorplaat zeg maar :)

(lekker traag zijn we weer :z)
zit er ook nog prijsverschil in die 2 kasten ?
want anders kun je als de scorpio kast goedkoper is bij freezinghardware.nl een voorkant van de D serie halen en heb je een goedkopen Dragon .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ik zou de CHIEFTEC DX-01B-D kopen.. zonder voeding kost ie 70 euro.. momenteel heb ik die ook en het is een prima case!

Verwijderd

Topicstarter
Okay dan! Ik dank u alle:) Ik koop d'r meteen zo'n papst fan bij 2 of zo en als ik meer geld ga krijgen koop ik d'r meer;)

edit:

Emh het wordt geen papst die hebben zo'n mobo stekkertje en ik maar 1 stekkertje op mijn mobo voor zo'n fan.. beetje jammer :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 11:54 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 11:47:
Emh het wordt geen papst die hebben zo'n mobo stekkertje en ik maar 1 stekkertje op mijn mobo voor zo'n fan.. beetje jammer :D
Andere stekker erop. Da's niet zo moeilijk. Ik heb dat moeten doen om ze op mijn Rheobus aan te sluiten. (In een Dragon)

ARME AOW’er

Verwijderd

En de WD is wit, B-D is antraciet.

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog 1 vraagje ik koop bijv. 3 of 4 fans met zo'n voeding aansluiting, hoeveel aansluitingen zitten op zo'n chieftec voeding? Ik heb d'r zoiezo al drie nodig voor mijn hdd, dvd-rom en brander:) Die stekkertjes aanmaken kijk ik nog wel even naar.

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 16:04
Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 12:18:
Dan nog 1 vraagje ik koop bijv. 3 of 4 fans met zo'n voeding aansluiting, hoeveel aansluitingen zitten op zo'n chieftec voeding? Ik heb d'r zoiezo al drie nodig voor mijn hdd, dvd-rom en brander:) Die stekkertjes aanmaken kijk ik nog wel even naar.
Een heleboel. Maar doet er toch niet toe? Die fan voeding dingen lussen toch gewoon door?

Verwijderd

Topicstarter
jhksema schreef op 22 December 2002 @ 12:32:
[...]

Een heleboel. Maar doet er toch niet toe? Die fan voeding dingen lussen toch gewoon door?
Okay, dan weet ik dat :)

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ik persoonlijk vind.. als je wilt gaan modden . dat de CHIEFTEC DX-01B-D iets makkelijker is.

maar het inderdaad waar je voorkeur en smaak naar uitgaat.

Verwijderd

Antec---> chieftec zijn toch eigenlijk precies dezelfde kasten..? als ik nou zo'n zijpaneel met kant en klaar window van chieftec koop, en die zet ik in mijn antec.... gaat dat passen?

Het gaat om deze 2 typen: Antec SX 1030 Black (300 Watt - ATX Bigtower) en deze Chieftec DX-01BLD Blauw (Zonder Voeding - ATX Mid) (de zwarte uitvoering daarvan..)

Verwijderd

Niemand?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Welke kast beter is hangt helemaal van jezelf af. Wat wil je ermee, hoeveel wil je betalen, welke kleur vind je mooi, etc. etc.

Dat kunnen anderen niet voor je beslissen.

Op slot dus. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.