Is mijn Pinnacle Studio DC10 plus capture card overleden?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik gebruik al 6 jaar een Pinnacle Studio DC 10plus, en ik heb echt al die jaren al wel 50 problemen gehad...
Nu hbe ik vorig jaar Studio 7 gekocht en ik moet zeggen nadat er XP drivers beschikbaar zijn gekomen werkt alles veel beter heb heel weinig problemen meer gehad. Ik gebruikte toen een Asus V7100 Geforce 2 MX kaart (dit komt later in mn verhaaltje nog aan de orde)

Sinds 3 weken heb ik een Asus V8460 Geforce 4 TI-4600 128 DDR kaart in mijn computer en sindsdien doet mijn capturecard gek.

Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd, en ik kon de capturecard installeren maar wanneer ik Studio 7 geinstalleerd had kon ik mijn capturecard niet kiezen bij het capturen (wel een DV-camera, maar daar heb ik niks aan)

Nu is het zelfs zo gek dat ik mijn kaart niet meer geinstalleerd krijg (nadat ik XP weer opnieuw geinstalleerd heb)
De kaart word wel herkend maar ik kan geen enkele driver installeren, dan krijg je de melding of XP moet gaan zoeken naar de juiste drivers. En wanneer ik zelf kiezen doe en de juiste driver open dan krijg ik de melding dat er geen apparaatinformatie beschikbaar is.....

Ik snap er helemaal niks meer van!
Ook de kaart in een ander slot steken heeft weinig zin.

Heeft iemand nog andere oplossingen?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan misschien testen of het aan de kaart ligt door hem in een andere pc te proberen.
Kaart stuk? Garantie of nieuwe...
Probleem is specifiek met jouw pc? Dan praten we verder...

EDIT: ik neem aan dat je geen garantie hebt na 6 jaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Voutloos op 22-12-2002 18:38 ]

{signature}

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik zal het eens proberen... ik heb hier nog een AMD 350 staan kijken wat ik daar mee kan doen!
En nee ik heb geen garantie van zes jaar :'(

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
hmm.. je kan ook XP dwingen hem te instaleren. Door i.p.v. een pad op te geven een apparaat kiezen en dan het pad in geven. Dat wil ook nog welles lukken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door htol op 22-12-2002 21:47 ]

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-04 21:58
die dc10+ heb ik ook.
hij is best wel kieskeurig wat betreft overige harde waren; trek die nieuwe gf4 er maar es uit ..