Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Dutchtone abo] SMS ontvangen in buitenland ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ok ik ga over drie uur naar Frankrijk en nou schiet me opeens te binnen dat ontvangen van smsjes in Frankrijk ook geld kost bij pre-paid.

Weet iemand wat dat bij een abo kost ?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

ontvangen van sms-jes? Dacht het niet, ontvangen van gesprekken wel en versturen van sms-jes kan ook wel een ander prijskaartje aan hangen dan in Nederland, maar ontvangen van gewone sms is volgens mij toch echt gratis.

Maar zoek eens gewoon op de site van Dutchtone, of anders op de site van dat etterige destijds 15-jarige jongetje uit het Noorden

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 14:20
Ontvangen kost volgens mij niks, ben van de zomer ook in frankrijk geweest en heb lopen sms-en, maar ik durf t niet met zekerheid te zeggen.
sms sturen kost iig ongeveer het dubbele en bellen en gebeld worden is ook duurder

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ontvangen kost niets, verzenden uiteraard wel.

Kwestie van ff twee minuutjes zoeken op het internet en je hebt het gevonden ... :O

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Pizzaman schreef op 22 december 2002 @ 01:17:
Ok ik ga over drie uur naar Frankrijk en nou schiet me opeens te binnen dat ontvangen van smsjes in Frankrijk ook geld kost bij pre-paid.

Weet iemand wat dat bij een abo kost ?
ik had ook dutchtone, daar kostte SMS ontvangen niets in het buitenland (italie). een sms versturen kostte hetzelfde als dat je normaal een smsje verstuurd.

dit abo is nu 4 maanden geleden opgezegt. dus misschien dat er iets is veranderd.

maar je kan hier: http://www.dutchtone.nl/consument/contact/index.html je vraag stellen voor de zekerheid.

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
2 jaar geleden in italie was het goedkoper om vanuit daar een smsje te sturen met dutchtone dan in nederland 8)7 8)7 8)7

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
tarieven voor west-europa van de dutchtone site:
Vanuit Nederland naar het buitenland* € 0,45
In het buitenland gebeld worden € 0,70 Vanuit het buitenland naar nummers in het land van verblijf € 0,95
Vanuit het buitenland naar Nederland € 1,20
SMS-berichten versturen vanuit het buitenland € 0,35

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
sms-en in buitenland kost met Dutchtone overal €0,35! :)
sms ontvangen is in Europa iig gratis....

tip: zet ff je VM uit, voordat je de grens over gaat. scheelt nl nogal in de kosten meestal!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
www.dutchtone.nl *D

Dit is dus wel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.