(animo check voor) UW320 SCSI 68p->SCA converters

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• jiriw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Hoi GoT "bewoners",

Aangezien er nauwelijks in Nederland aan UW SCSI SCA converters te komen is (onder de 25 euro wel te verstaan) had ik zo het idee opgevat een inkoopactie te houden voor die dingetjes. In de VS zijn ze namelijk een stuk fatsoenlijker geprijst. Ik heb ze al voor $10,95 per stuk gezien met volledige garantie dat ze ook U320 "doorlaten" en je device of chain niet afknellen. De winkelier die ze te koop aanbiedt ziet er op het eerste gezicht zeer betrouwbaar uit (o.a. door een ebaynotering van 8050 positieve reacties/11 negatieve reacties) ik kan er evt. een grote partij bestellen; hij zegt ze gewoon in voorraad te hebben, en dat deze regelmatig wordt aangevuld. (voor eigen onderzoek: zoek op MCPriceBreakers op ebay.com) Ik kan er iig wel een paar gebruiken, maar mischien zijn er wel meer tweakers die interesse hebben. Gezamelijk betalen, ontvangen en dan doorsturen heeft zo z'n voordelen, zeker als je er maar een, twee of drie nodig hebt. (minimale verzendkosten zijn nl. $5,--, maar die worden natuurlijk wel meer als er meerdere adapters besteld worden) Verder wilt hij wel een paar dollar-kwartjes van de prijs afdoen als er een grote bestelling komt, en doorsturen door Nederland kost toch maar E0,80 (tenzij je ze komt ophalen: geen probleem) SCA-2 converters zijn $2,-- duurder, dus als je die nodig hebt, geef dat dan ook even aan dan kan ik kijken of ik de IA met meer artikelen uitbreidt. Het lijkt me het handigst op Laupro de IA te doen (www.laupro.nl)
Als je dus interesse hebt: Geef effe een replytje.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees dit toch maar even door: De inkoopacties: aangepaste regels

Dit topic is gesloten.