Toon posts:

[TV-OUT] blijft grijs, zelfs na instellen PAL

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist zo'n beetje alle topics inclusief de FAQ doorgelezen maar niets helpt.

ik heb een geforce MX420 kaart met TV-OUT. Nu heb ik deze op mijn tv aangesloten met de bijgeleverde s-video kabel. Deze kabel heb ik aangesloten op een scart convertor of hoe je zoiets ook wilt noemen. iig gaat ie van de s-video kabel over naar een scart stekkertje. Ik heb al PAL B en PAL G ingesteld en dat hielp niet.

Weten jullie misschien nog iets anders waar het aan kan liggen?

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 22:46
gebruik cinch, wil nog wel is helpen

Keep It Real!

Verwijderd

Wordt het beeld in grijstinten weergegeven of is 't beeld helemaal egaal grijs?

Ik moet iig mijn tv in de modus Y/C zetten wil ik gekleurd beeld hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 02:09 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:46
Jij hebt het precies zo aangesloten alsi k het hier heb liggen (had eerst ook een 4mx ) en ik hoefde met die kaart op de pc in ieder geval niets in te stellen. Ga even de mogelijkheden van je tv af want voor zover ik weet moet je het bij je tv zoeken. Misschien was dat al duideljk voor je maar ik wou het toch maar even bevestigen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Kies bij de settings composite ipv s-video. Dan werkt het wel.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59
Ik heb een GF2MX met TV-out gezien, waarvan de S-video uitgang alleen werkt als deze kabel al in de TV zit, voordat je je PC opstart.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Tip: verbindt derze kabel aub niet als de pc en de tv aanstaan. Vindt je pc niet echt grappig...

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:26
Hoe lang is je svhs kabel ??
Ik had hetzelfde probleem met een kabel van 10 M; ook alleen zwart wit op mijn "kleine tv boven" gooi ik er echter een 5 M kabel tussen gaat het wel goed........
EN dat terwijl die 10 M op me'n normale tv en videocamera wel gewoon normaal beeld geeft.

Appels zijn geen peren

Verwijderd

De grote tv-out FAQ

Tip : check je tv specificaties, en aangezien je dat in de FAQ kunt vinden; dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.