in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
give me , give me , give me URL''s !Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 00:08:
Jups, die heb ik wel vaker in het transparant gezien
waar ! enige hints , denk ......
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
uh ik wil niet veel zeggen hoor.. maar je hebt bij de groothandel plexi en allerlei soorten kleuren
kortom waarom moet ie perse standaard doorzichtig zijn? mijn flightcase heeft ook een donkere blauwe front
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
op mijn werk doen ze bij de TD nogal veel aan plexi beveiligingskappen .ReseTTim schreef op 22 December 2002 @ 00:33:
uh ik wil niet veel zeggen hoor.. maar je hebt bij de groothandel plexi en allerlei soorten kleuren![]()
kortom waarom moet ie perse standaard doorzichtig zijn? mijn flightcase heeft ook een donkere blauwe front
nu hadden ze laatst ook weer een kap geel doorzichtig ( omdat er een laser oog binnen in zat en die mocht dus niet gestoord worden door invallend zonlicht .
dus ik zit al een tijdje te denken aan een mooi ontwerp voor een clearcase , omdat ik al eens een onderhoud heb gehad met de vertegenwoordiger van dat bedrijf en zoals ik het dus schetste koste mij zon case ( kant en klaar gelijmd en al in alle kleuren of diktes ) rond de 150 a 200 GULDEN nu ong 80 euro .
dus daarom wil ik een mooi zo origineel mogelijke kast .
Khad hem liever helemaal transparant dan met zo'n kleurtje.
Kvind um persoonlijk een beetje te
Kvind um persoonlijk een beetje te
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ziet er leuk uit .. alleen ik zou zelf me nooit wagen aan een clear case. heb je altijd die zooi van kabeltjes voor je case lopen. dat is wel jammer
Ze staan ook bij DES in Den Haag, Recom Clearcase en Recom Clearcase RED.
Verwijderd
ruig ding, maar wat heeft t voor een nut?
daar binnenin zitten toch heel veel draden en kabels en geluidskaart en videokaart en cd-rom drive en brander en dvd-drive en diskettestation... Kortom: er zit toch zoveel in die kast dat je bijna niet ziet dat dat doorschijnende spul doorschijnend is?
dan kun je beter gewoon een blauwe kast maken/kopen.
of je moet er lampen in doen...
daar binnenin zitten toch heel veel draden en kabels en geluidskaart en videokaart en cd-rom drive en brander en dvd-drive en diskettestation... Kortom: er zit toch zoveel in die kast dat je bijna niet ziet dat dat doorschijnende spul doorschijnend is?
kVind um zekers wel mooi, maar niet erg orgineel.
beter dan gewoon doorzichtig plexi
Digital Media Junkie
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 10:43:
ruig ding, maar wat heeft t voor een nut?
Je kan editten hoor.Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 10:44:
oh, ja de voeding die er in zit neemt ook vel ruimte in...
Maar ff ontopic:
Ik zie het nut er ook niet echt van, en het is natuurlijk veel stoerder als je kan zeggen dat je zelf je case gemod hebt.
Pagina: 1