[kast] Ultron Midi UG30, iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 13:15

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Ik heb gezocht bij alle zoekmachines die ik me kan bedenken (google, hotbot, alltheweb, altavista, lycos), met de gewone en de omegasearch én de search op t.net en ik heb niets bruikbaars kunnen vinden. Alleen allerlei winkels die hem in het assortiment hebben.

Linkje naar de maker

Bij die link staan ook de specs:
Einschübe [5,25"] [3,5"]:
4 x 5,25", 4 x 3,5" und 2 x 3,50" verdeckt
Leistung Netzteil:
300W
Abmessungen B[cm]xH[cm]xT[cm]:
19,0 x 41,0 x 46,0

Bemerkungen:
3 Jahre Herstellergarantie
Buitenkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.ultron.de/produkte/7348.jpg

Binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.ultron.de/produkte/voll/ug30_innen.jpg

De specs zijn goed (genoeg) en hij ziet er ook nog best mooi uit, maar ik zou graag weten of er nog dingen zijn die goed/slecht zijn die niet uit die specs en pics af te leiden zijn.
Daarom mijn vraag, heeft iemand ervaring met deze kast? En zo ja, wat is die ervaring?

LinkedIn

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ehm... waarom specifiek deze kast? Ik vind er weinig bijzonders aan, en heb om eerlijk te zijn nog nooit van het merk gehoord. Er zijn zat andere zwarte kasten waar zelfs ook topics over zijn enzo (AOpen H600B bijvoorbeeld, en ook diverse goedkopere kasten).

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Timmert schreef op 21 December 2002 @ 23:45:
Ehm... waarom specifiek deze kast? Ik vind er weinig bijzonders aan, en heb om eerlijk te zijn nog nooit van het merk gehoord. Er zijn zat andere zwarte kasten waar zelfs ook topics over zijn enzo (AOpen H600B bijvoorbeeld, en ook diverse goedkopere kasten).
Specifiek deze kast, omdat ik voor m'n pa een nieuwe comp samen aan het stellen ben. Bij de winkel waar ik dat aan het doen ben is dat de goedkoopste kast (waarvan de specs goed zijn).
offtopic:
En het verzoek was: goed, maar probeer het geld in de gaten te houden :P

Ow, de kleur doet er btw niet toe. Heb alleen deze (als voorbeeld) genomen omdat het de eerste was die ik tegen kwam :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrus op 21-12-2002 23:51 ]

LinkedIn

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Waar ga je shoppen? Ben benieuwd wat ze allemaal voor andere kasten hebben :)

Met dit soort el-cheapo kasten is het vaak zo dat de voeding niet al te stabiel is, wat niet direct een probleem hoeft te zijn overigens, maar tis wel lastig als je problemen hebt, en de voeding de veroorzaker daarvan blijkt te zijn.
Had je dan maar 10 euro meer uitgegeven :P

Persoonlijk erger ik me ook rot aan scherpe randjes die dit soort kasten hebben, maar als jij daar geen moeite mee hebt maakt dat verder niet uit...

Maar eh... url van de winkel graag :)

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Timmert schreef op 22 December 2002 @ 00:00:
Waar ga je shoppen? Ben benieuwd wat ze allemaal voor andere kasten hebben :)

Met dit soort el-cheapo kasten is het vaak zo dat de voeding niet al te stabiel is, wat niet direct een probleem hoeft te zijn overigens, maar tis wel lastig als je problemen hebt, en de voeding de veroorzaker daarvan blijkt te zijn.
Had je dan maar 10 euro meer uitgegeven :P

Persoonlijk erger ik me ook rot aan scherpe randjes die dit soort kasten hebben, maar als jij daar geen moeite mee hebt maakt dat verder niet uit...

Maar eh... url van de winkel graag :)
Ik ben aan het plannen bij formoza. Is in de lekker in de buurt, bespaart weer verzend kosten :P

Scherpe randjes zijn niet echt een probleem, want tenzij er een stuk hardware kapot gaat hoeftie niet meer open nadat ik hem in elkaar gezet heb :P
[semi offtopic]
Maar scherpe randjes zijn best wel irri in het algemeen, zeker als je een chieftec dragon gewend bent :o :+
[/semi offtopic]

offtopic:
reden dat er een nieuwe comp nodig is, is dat de comp die hij nu heeft ontzettend onstabiel is. Minimaal 1x per dag hangtie. Denk dat het de voeding of het geheugen is, maar dat weet ik niet O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrus op 22-12-2002 00:09 ]

LinkedIn

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

FF snel gekeken, ik zou lekker die Ultron kast kopen. Een H500A is bijna 25 euro duurder, en dat is een beetje te gek voor een pc voor ja pa imho. Ik zou 't gewoon proberen, en mocht de voeding toch niet echt super zijn dan kun je voor 20 euro altijd nog een Q-Tec halen :)

Lekker die kast kopen dus!

edit: Hmmz... windows reinstall heb je al gedaan neem ik aan? Wat zijn de verdere specs?

[ Voor 15% gewijzigd door Timmert op 22-12-2002 00:10 ]

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Timmert schreef op 22 December 2002 @ 00:10:
FF snel gekeken, ik zou lekker die Ultron kast kopen. Een H500A is bijna 25 euro duurder, en dat is een beetje te gek voor een pc voor ja pa imho. Ik zou 't gewoon proberen, en mocht de voeding toch niet echt super zijn dan kun je voor 20 euro altijd nog een Q-Tec halen :)

Lekker die kast kopen dus!

edit: Hmmz... windows reinstall heb je al gedaan neem ik aan? Wat zijn de verdere specs?
offtopic:
Windows reïnstall wil ik niet meer horen ja :o ;)

Specs:
CPU: pIII 733 MHz (copermine)
Mobo: MS-6309
Mem: 384mB pc133 (64, 64, 256 :P)
Voeding: ik zou het niet weten :X
HD: maxtor 20GB @ 5400 rpm
Videokaart: ATI rage 128 pro (:X)
NIC: sitecom gamers kit ding (realtek een of andere) en zo'n standaard geval wat je van @home krijgt
CD: creative 52x
CDRW: HP 8200i (4x4x32x)

Tis een comp van bij de vobis van 2,5 jaar terug zowat. Alleen die extra 64 en 128 MB geheugen zelf er bijgezet

Zo snel als ik denk dat de pc 5 uur ononderbroken kan memtesten (zolang zou de hele run namelijk nodig hebben volgens de readme :o), gaatie staan memtesten :P

[ Voor 2% gewijzigd door Pyrus op 22-12-2002 10:46 . Reden: OS vergeten @ specs |:( ]

LinkedIn

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Heb jij msn? Zo ja, contact me ff (tim_borgdorff@hotmail.com), k heb een paar vraagjes die een btje offtopic zijn :)
Pagina: 1