Haperingen in geluid

Pagina: 1
Acties:

• DeFille
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-07-2025
Ik heb het volgend probleem met mijn sound, telkens ik in iexplorer scrol op een site, een proggie verplaats etc hapert het geluid in winamp en mediaplayer bij het spelen van mp3's. Ik zat met onboard AC 97 sound van via, en na wat rondzoeken op got heb ik dan besloten om maar een aparte geluidskaart te plaatsen. Heb nu een C-media PCI maar het prob is er nog steeds. Ik heb al rondgezocht in het bios, verschillende plugins in winamp geprobeerd, onboard sound ook uitgeschakeld in het bios maar nog steeds blijft het geluid haperen. Wat doe ik mis?

mobo: MSI MS-6378
HD: Quantum Fireball 20GB 7200rpm
proc: duron 900
128mb memory pc133
52x asus cdrom

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
'smooth-scrolling' uitzetten in internet explorer, (tabblad extra, dan internet opties, geavanceerd)

A wise man's life is based around fuck you

• DeFille
Het is ni alleen bij iexplorer, ook wanneer ik bijvoorbeeld een msn kadertje verplaats, of iets anders, en wanneer de proc dus bezig is.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

DeFille schreef op 21 december 2002 @ 23:33:
Het is ni alleen bij iexplorer, ook wanneer ik bijvoorbeeld een msn kadertje verplaats, of iets anders, en wanneer de proc dus bezig is.
Vaag, ik heb het zelfde probleem nl. met mijn onboard c-media dingetje. Als ik idd een venster verschuif hapert het als een gek, echter niet als ik scroll.

Alle nieuwe drivers geïnstalleerd enzo? Windows Update? Wil misschien wel helpen. Bij mij trouwens niet :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Zwelgje
Ultra DMA drivers geinstaleerd :? (via 4 in 1 drivers)
Nieuwste Videodrivers geinstaleerd :?

welk OS overigens :?

• DeFille
via 4in1 zijn geïnstalled, XP SP1 en alle laatste updates ook

• Zwelgje
XP, met 128mb ram... no offense maar stop er maar eens wat meer ram in, dikke kans dat de pc het veel te druk heeft met swappen naar de hdd ipv fatsoenlijk geluid afspelen :/

Pagina: 1