Toon posts:

En weg blokkies...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was een beetje later.. Maar zie dat van mijn 9300 blokkies er maar 4800 geflusht zijn.. was dat voor een onzin??

Kzat op Scholekster..

Die blokkies waren weken werk voor mn arme peeceetje!

Verwijderd

Volgens mijn berekeningen is -=!WE!=- ook 11.000 blokies kwijt... mischien komt dat nog goed opde komende maandagflushes? ik hoop het wel...

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

ik dacht dat in een van de andere draadje stond dat er een routertje ofzo stuk was en dat de proxy daardoor onbereikbaar was en niet kon flushen.
Als het goed is zou dat vandaag geflush worden

/me mist er ook nog 10000

Verwijderd

Best raar, op een proxy komt het altijd goed aan. Waarschijnlijk heeft de proxy niet goed geflosst of je hebt dubbele of random blokjes opgestuurd. Ik heb 6 keer mijn proxy leeggemaakt en nog komt alles niet aan, ik had nu 97,5% wat aankwam.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Misschien zaten er wat random blokjes bij ? Die raak je tegenwoordig voor 75% kwijt omdat ze al een keertje geflushed zijn.

[removed]

Verwijderd

AAAARGH .... en ik ben nog STEEDS 14.000 blokkies kwijt. Da's meer dan ik ooit in een keer geflushed heb. EricB : Doet er es wat aan !

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Hoe lang hebben jullie die blokjes gespaard? Want als ze na (ik dacht) 90 dagen niet terug zijn bij distributed, worden ze nogmaals uitgegeven...

Verwijderd

Alle blokjes zijn niet ouder dan een maand. Want we hebben maar een maand gespaard.
Ik mis ook 3000 blokjes. Ik had ze ook naar ErikB geflushd.

Ik hoopm dat ze er nog bijkomen. Maar ik ben bang dat ik ze kwijt ben

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Random blockjes dan ? (zie redwing)

Verwijderd

ErikB is vandaag alles nogmaals aan het flushen, dus als het goed is komt er morgen nog wat bij :)

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Ook vandaag heb ik nog niets terug gezien van mijn blokjes. (en als ik zo in de stats kijk, anderen ook niet)

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik mis er nog zo'n 60.000, ook van Scholekster :(

Is er nog kans dat ze terrecht komen?
Wellicht handig als EricB even reageert?

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Verwijderd

Waar zijn mijn 15.000 blokjes?
ErikB had ze geflusht, zei die... :(

Verwijderd

Scholekster doet het weer in ieder geval.
Nu nog een keertje flushen ?
Pagina: 1