Win XP Driver voor HP Deskjet 610C gezocht

Pagina: 1
Acties:

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik heb Win XP Pro en ik maak gebruik van een HP Deskjet 610C printer.
Onder Win ME kon ik als ik eenmaal op afdrukken had geklikt,
en ik wilde bijvoorbeeld nog iets veranderen aan mijn document,
snel het papier eruit halen. Dan verscheen er een bericht met "Geen papier, bijvullen a.u.b." (o.i.d.). Dan kon ik op annuleren klikken, mijn document wijzigen en het opnieuw afdrukken.

Dat venster waar je op annuleren kunt klikken, verschijnt niet meer onder Win XP.
Het afdrukken van zo'n document kan ik ook niet meer annuleren.
Jah, alleen door de printerkabel eruit te halen, maar dat is niet echt een oplossing.

Op het cd'tje van HP staat natuurlijk geen driver voor Win XP, op de site
http://www.hp.nl hebben ze geen drivers voor Win XP met deze printer, en de Plug-en Play driver werkt dus niet helemaal lekker.

Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing hiervoor?

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

Verwijderd

Heb je onder XP alleen de driver geïnstalleerd of ook de software? Ik denk dat je onder ME de software had geïnstalleerd, en dat je daardoor dat venster kreeg. Maar ik weet het niet zeker. Ik hoef mijn afdruk nooit te annuleren, ik denk altijd eerst na voordat ik op OK klik :)

Maar probeer de setup eens te draaien van de printer onder XP dus.

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Windows heeft standaard een Afdrukbeheer-programma dat een klein printer-icoon laat zien in je system tray bij de klok tijdens t printen... van daaruit kan je altijd je afdrukken annuleren als t goed is. Dit staat los van de drivers die je gebruikt. Wellicht dat in je printersettings ergens staat ingesteld dat dat icoon niet moet worden weergegeven tijdens het printen.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sfynx schreef op 21 December 2002 @ 23:36:
Windows heeft standaard een Afdrukbeheer-programma dat een klein printer-icoon laat zien in je system tray bij de klok tijdens t printen... van daaruit kan je altijd je afdrukken annuleren als t goed is. Dit staat los van de drivers die je gebruikt. Wellicht dat in je printersettings ergens staat ingesteld dat dat icoon niet moet worden weergegeven tijdens het printen.
Wanneer de opdracht al naar de printer is verstuurd verdwijnt dit icoontje. Daarna heeft het geen zin meer om te annuleren.

Je kunt beter gewoon elke keer even checken of je documentje geen fouten bevat en klaar is om geprint te worden. Daarna fijn printen en er is niks aan het handje.