Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
EN WAAROM HANGT JE CAPSLOCK BIJ JE TOPICTITEL
Volgende keer niet zo schreeuwen plz
mogelijke opties:
1. DNS wil niet lekker: stel eens handmatig de DNS van je provider in op je PC en kijk wat ie dan doet.
2. Nieuwste firmware erop?
Ow, sorry! Heb rechtstreeks van hun site gecopied (wist de preciese type niet meer)! Kan iemand de Caps uit de topictitel halen?DJSmiley schreef op 21 December 2002 @ 21:42:
NIEUWSTE FIRMWARE EROP???
EN WAAROM HANGT JE CAPSLOCK BIJ JE TOPICTITEL
Volgende keer niet zo schreeuwen plz
mogelijke opties:
1. DNS wil niet lekker: stel eens handmatig de DNS van je provider in op je PC en kijk wat ie dan doet.
2. Nieuwste firmware erop?
Er is helaas ook geen nieuwe firmware!
[ Voor 14% gewijzigd door EternalDragon op 21-12-2002 22:07 ]
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
Verwijderd
ligt het puur aan het laden van pagina's of is het over het algemeen traag? (hoge pingtijden en langzame downloadsnelheden)
Heb effe de downloadsnelheid getest! Het is nu 6KB/s volgens MordaxVerwijderd schreef op 21 december 2002 @ 21:50:
ook zonder nieuwe frimware zou de router het goed moeten doen in principe.
ligt het puur aan het laden van pagina's of is het over het algemeen traag? (hoge pingtijden en langzame downloadsnelheden)
Help!
Heb ook effe gepingd naar www.sygate.com en het resultaat is gemiddeld 2035ms!
Helaas zegt dit me niets!
Ik heb het probleem volgens mij al opgelost! Ik heb alle gegevens als vasstaand ingevuld (static) en ik had dynamic IP! Nu is het weer wat sneller(zover dat mogelijk is bij @home)!
[ Voor 33% gewijzigd door EternalDragon op 21-12-2002 22:14 . Reden: Probleem opgelost ]
Heeft iemand misschien nog een oplossing??
Verwijderd
Instellingen verschillen nog wel eens, afhankelijk van je provider
Van Chello tot Wannadoo staat er een uitleg!Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 02:00:
Ik zou eens op de website kijken van de fabrikant, meestal is daar een FAQ te vinden waar je vraag en het antwoord wel in staan
Instellingen verschillen nog wel eens, afhankelijk van je provider
Alleen voor @home ontbreekt dit!
Dit is echt iets heel vaags! Na het veranderen de settings, krijg ik mijn normale snelheid (rond de 200 KB/s), maar na een minuut of 10 wordt het weer zo'n 6KB/s!
Verwijderd
Bij mij was het zelfs zo erg dat na lange tijd van traaaaaaaaaaagheid mijn hele netwerkconnectie wegviel...
Zal ik even proberen! Maar weet jij ook de reden erachter?Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 02:40:
Eternaldragon: dit snelheidsprobleem heb ik ook gehad. Bij mij was het echter de netwerkkaart van het systeem dat het probleem veroorzaakte. Nadat mijn dure 3COM 905B-TX plaats had gemaakt voor een goedkope Realtek 8139 was alles weer ok.
Bij mij was het zelfs zo erg dat na lange tijd van traaaaaaaaaaagheid mijn hele netwerkconnectie wegviel...
Ik heb ook een goedkope realtek geprobeerd!
Zelfde probleem weer! Na een paar minuten wordt de snelheid weer heel erg traag!
Ook op mijn laptop is dit zo!
Iemand nog meer tips! De router kan toch niet stuk zijn? (heb hem wel 24/7 aan staan)
Een driver update voor je nic kan ook nooit kwaad !
Helaas begint nu alles weer van vooraf aan, chrashed na 15 minuten en krijg het met geen mogelijkheid goed werkend. Heb de MTU waardes op m'n pc's al veranderd maar nog steeds geen geluk.
Ben nu op een punt beland dat ik hem aan de vuilnisman mee ga geven en een nieuwe van een ander merk en type haal......
Echter op het moment dat de Internet kabel er in gaat dan houd het na max 15 minuten op.
Ik heb er nu een US Robotics Broadband router tussen hangen en die doet het nu al goed, ff afwachten hoe die het doet over een langere periode.
Ik zal ff kijken wat voor instellingen ik heb.
Ik download al die tijd dat ik de router heb gewoon met 180 KB/s en pagina's openen ook lekker snel!!!
Post jouw instellingen anders eens, dan vergelijk ik ze eens
Overigens gebruik ik als NIC een 3C905TX
[ Voor 33% gewijzigd door Morax op 05-02-2003 19:17 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!