Is het mogelijk om onderin je html file een stop te bouwen net als je stop knop in je browser? Dus dat hij niet door blijft laden?
Verwijderd
Ik weet niet of een markup language een taal waarin een browser gebouwd is aan kan sturen, maar hoezo zou je dat willen.
Je hebt toch een browser voor die dingen
Je hebt toch een browser voor die dingen
Volgens mij kan dat niet, aangezien browsers elk op een eigen manier renderen, en het niet vanuit javascript/html mogelijk is dit proces te onderbreken...
|>
<a href = "javascript:history.back()"> Go back </a>
Maar de 'back'-knop valt gemakkelijk te maken toch?
Dus zal er vast ook wel zoiets zijn voor de stopknop?
* WFvN is aan het zoeken geweest maar heeft het nog niet gevonden
Maar de 'back'-knop valt gemakkelijk te maken toch?
Dus zal er vast ook wel zoiets zijn voor de stopknop?
* WFvN is aan het zoeken geweest maar heeft het nog niet gevonden
[ Voor 37% gewijzigd door WFvN op 21-12-2002 21:41 ]
Ik wil dat hebben omdat ik een php file laad in een frame maar omdat de server daar een reclamebalkje inzet. Reload de site zichzelf niet in het frame maar over de hele pagina.
De reclame vind ik niet zo erg maar als je dus een soort stop onderaan de pagina zou kunnen maken zodat hij niet reload is het probleem opgelost. Voor de duidelijkheid de reclame staat er dan wel maar das niet erg.
De reclame vind ik niet zo erg maar als je dus een soort stop onderaan de pagina zou kunnen maken zodat hij niet reload is het probleem opgelost. Voor de duidelijkheid de reclame staat er dan wel maar das niet erg.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 21:47 ]
Verwijderd
Ben even aan het zoeken geslagen,
Er bestaat een window.stop() methode voor Mozilla.
Voor IE bestaat er zoiets als document.execCommand('Stop').
Verder niet uitgeprobeerd, test zelf maar even
Er bestaat een window.stop() methode voor Mozilla.
Voor IE bestaat er zoiets als document.execCommand('Stop').
Verder niet uitgeprobeerd, test zelf maar even
<body onload="stopcode();">
maar de onload wordt pas geladen als de hele code is geladen en waarschijnlijk dus ook die vieze popup code :x
maar de onload wordt pas geladen als de hele code is geladen en waarschijnlijk dus ook die vieze popup code :x
Icons are overrated
Verwijderd
body onUnload="stopcode()" zou ik eens proberen. Heb je toevallig lycos als server of zo?
Pagina: 1