Toon posts:

Logitech optische draadloze muis altijd aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu een logitech optische draadloze muis liggen met draadloos toesenbord (uit de cordless desktop navigator), maar de optische sensor van de muis blijft altijd aan. Hoe langer ik hem niet gebruik, hoe minder fel hij aan gaat en op een gegeven moment gaat hij knipperen en later zelfs nog langzamer knipperen. Maar hij gaat nooit uit. Ook niet als ik de computer wel uit heb.

Is dit normaal? En kost dit niet erg veel van de batterij?

In de search kon ik niets vinden...

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

volgens mij wel, ik heb geen draadlose optische muis dus weet het nie zeker

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Is normaal, hou moet dat ding anders weten als je je muis weer beweegt?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is idd normaal, maar ondanks dat de sensor niet uit gaat gaat de muis nog gewoon lang mee hoor. Dat minder fel branden zorgt voor veel stroombesparing. Niks om zorgen over te maken dus ;)

edit:
ik moet meer refreshen voor ik reply

[ Voor 13% gewijzigd door Laurent op 21-12-2002 21:25 ]

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik heb hier ook zo'n draadloos Logitech Optical muisgeval en inderdaad die blijft gewoon knipperen. Echter hoe langer dat deze geen beweging detecteert des te minder snel gaat ie knipperen. En inderdaad kost het wat meer batterij als een andere draadloze muis. Echter dat is op te lossen door een set oplaadbare batterijen te kopen en te gaan gebruiken. Ik doe ongeveer een week met mijn batterijen en grbeuik de muis vrij intensief :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 21 December 2002 @ 21:21:
Is normaal, hou moet dat ding anders weten als je je muis weer beweegt?
Ik heb ook een andere optische draadloze muis van de Aldi, die moet je activeren door op een knop te drukken. Deze gaat dus gewoon uit en pas weer aan als je hem activeert.

En oplaadbare batterijen heb ik al ;)

Maar ik ben blij te weten dat het zo hoort! Kan ik gerust gaan slapen :z

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 21:33 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 21:32:
[...]

Ik heb ook een andere optische draadloze muis van de Aldi, die moet je activeren door op een knop te drukken. Deze gaat dus gewoon uit en pas weer aan als je hem activeert.

En oplaadbare batterijen heb ik al ;)

Maar ik ben blij te weten dat het zo hoort! Kan ik gerust gaan slapen :z
Bij alle Logitechs is dit dus niet zo, maar gelukkig vreet het ding ook niet zoveel stroom doordat de LED een stuk minder fel brandt en doordat deze niet continue brandt, maar eens per tijdseenheid :)
Pagina: 1