Ik heb dit ook al gepost op http://www.tweakers.net/nieuws/24834, maarja, dat topic is ook al bijna dood, thus ik post het hier maar, misschien is het belangrijk...
Het is bdw niet de fout die al op dat draadje op tweakers.net staat, dit is een andere. (die op t.net is over een overflow als de artist name in de ID3 tag te lang is)
Het is een fout die alleen werkt bij Windows XP icm Winamp 2.81. Misschien werkt ie ook bij andere winamp versies, dat weet ik niet, ik kwam er achter bij deze versie...
Kunnen jullie je die fout in XP Help nog herinneren dat 'ie de hele inhoud van een dir kon deleten, door simpel "file://c:\Windows" achter het adres van Windows Help te zetten? Zie www.tweakers.net/nieuws/23331 voor meer informatie.
Nou zit er in Winamp 2.81 (ik weet niet of het ook bij andere versies zo is, maar bij deze versie kwam ik er achter) iets ingebakken, ik weet niet of dit een fout is of zo, maar als je ^/ bij de comment zet in de ID3 tag, opent 'ie die url in de browser. Oftewel, je zet
Ik kwam er toevallig achter met dat ^/ toen ik een liedje afspeelde, en hij opeens de Winamp Minibrowser opende. Toen kwam direct in me op dat het ook kwaadaardig gebruikt zou kunnen worden...
Okay, is dit een serieuze (gevaarlijke?) bug, of ben ik nu aan het hallicuneren??
Het is bdw niet de fout die al op dat draadje op tweakers.net staat, dit is een andere. (die op t.net is over een overflow als de artist name in de ID3 tag te lang is)
Het is een fout die alleen werkt bij Windows XP icm Winamp 2.81. Misschien werkt ie ook bij andere winamp versies, dat weet ik niet, ik kwam er achter bij deze versie...
Kunnen jullie je die fout in XP Help nog herinneren dat 'ie de hele inhoud van een dir kon deleten, door simpel "file://c:\Windows" achter het adres van Windows Help te zetten? Zie www.tweakers.net/nieuws/23331 voor meer informatie.
Nou zit er in Winamp 2.81 (ik weet niet of het ook bij andere versies zo is, maar bij deze versie kwam ik er achter) iets ingebakken, ik weet niet of dit een fout is of zo, maar als je ^/
in het commands-deel van de ID3-tag, en hij delete de hele map van windows!!^/hcp:// system/ DFS/ uplddrvinfo.htm ? file:// c:\windows\*
(zonder spaties - blackd)
Ik kwam er toevallig achter met dat ^/
Okay, is dit een serieuze (gevaarlijke?) bug, of ben ik nu aan het hallicuneren??
[ Voor 6% gewijzigd door blackd op 21-12-2002 20:59 ]