Beste mensen,
Ik tob al een tijdje met het niet op stand-by willen gaan van de monitor. Als ik
mijn computer uitschakel (shutdown), via Windows 2000, dan gaat hij niet op stand-by. Schakel ik de computer via de schakelaar op de kast uit (bijvoorbeeld na gebruik Win 98 bootdisk) dan gaat de monitor wel op stand-by. Ook als in ik Windows instel dat de monitor na 3 minuten op standby moet, dan doet hij dat ook.
Dit zijn de spullen die ik heb:
- Iiyama Vision Master pro 400
- Matrox G400 Dual Head Max videokaart
- Asus A7V-133C moederboard
-Laatste certified drivers voor monitor en videokaart geinstalleerd.
Deze dingen lijken mij relevant genoeg om te vermelden. Wie kan mij helpen met de oplossing van dit probleem?
Alvast bedankt,
Ed uit Zutphen
Ik tob al een tijdje met het niet op stand-by willen gaan van de monitor. Als ik
mijn computer uitschakel (shutdown), via Windows 2000, dan gaat hij niet op stand-by. Schakel ik de computer via de schakelaar op de kast uit (bijvoorbeeld na gebruik Win 98 bootdisk) dan gaat de monitor wel op stand-by. Ook als in ik Windows instel dat de monitor na 3 minuten op standby moet, dan doet hij dat ook.
Dit zijn de spullen die ik heb:
- Iiyama Vision Master pro 400
- Matrox G400 Dual Head Max videokaart
- Asus A7V-133C moederboard
-Laatste certified drivers voor monitor en videokaart geinstalleerd.
Deze dingen lijken mij relevant genoeg om te vermelden. Wie kan mij helpen met de oplossing van dit probleem?
Alvast bedankt,
Ed uit Zutphen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 19:20 ]