• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vriendin heeft vandaag haar Nokia 8310 ontvangen. Dit toestel werkt hetzelfde als de Nokia 6210 die ik zelf heb. Echter: als ik het trilalarm in haar menu aanzet dan gaat de telefoon niet trillen als we de ringtone laten rammelen; bij mijn 6210 is dat wel het geval. Volgens de specs van de 8310 zit er toch echt een trilalarm in.

Kortom: moet er voor dat trilalarm in de 8310 een speciale batterij (oid) worden aangeschaft of is haar trilalarm kapot?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

waarschijnlijk is haar trilalarm stuk, de 8310 heeft inderdaad standaard trilalarm in het toestel.

39

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Is het niet zo bij die telefoon dat alleen als je erheen belt dat hij gaat trillen ?
Bij de 3210 was dat uit mijn hoofd ook zo, dus misschien hebben ze dit er nog niet uitgehaald in de 8310.

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 13:39
Volgens mij moet je er heen bellen, want bij mijn 6510 trilt ie ook alleen maar als ik gebeld wordt en dus niet als ik een ringtone "laat rammelen".

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 12:54

Smurf

Detri

ik heb ook een 8310 en met ringtoontjes laten horen werkt de trilfunctie niet idd. Je kan erheen bellen, of de wekker laten aflopen om te kijken of ie niet kapot is.

)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Mijn 3310 rammelt ook als ik de ringtone laat gaan, dus ik vind het apart dat deze het niet doet...

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb mijn 6510 net weer terug. Had hem een week of 4 toen die stuk ging; ik hoorde het motortje wat het trillen veroorzaakt wel draaien, maar trillen deed hij niet. De eerste die ik kreeg had het probleem al vanuit de doos. Een handig en mooi telefoontje, maar heel kwetsbaar...

Nokia maakt maar zwakke telefoontjes hoor. Alleen mijn 3210 was ik blij mee, heb ik 3 jaar mee gedaan. Telefoon van mijn vriendin (3310) is ook al binnen een jaar gaar (batterij) en mijn pa had eveneens binnen een jaar hetzelfde probleem met z'n 3330.

Gravity sucks...

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:17
klopt hij tril pas bij overgaan. gek genoeg ( kheb zelf de 6510_) als je bij menu name>bellergroepen in gaat en dan bj een bellergroep wel een beltoon kiest trilt hij er wel bij :)

CISSP! Drop your encryption keys!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jullie hebben volkomen gelijk. Als ik met het toestel aan het spelen ben, trilt ie niet. Als ik het toestel daar-in-tegen bel dan gaat ie lekker trillen! :)

Dank voor de tips! Mijn vriendin is weer blij en ik ook.

Wel vaag trouwens dat je het toestel persé moet bellen om te kijken of het trillen werkt, maar goed: dat zal de wondere wereld van Nokia wel weer zijn. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

als ie in de oplader zit trilt ie ook niet..

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 22:38:
Omdat dan het risico zou bestaan dat ie van je bureau donderd.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 22:38:
Ik heb idd ook een tijd zitten klooien omdat ie dus niet trilde (meteen uit de doos in de lader en spelen maar... alleen geen trilletje te bekennen).

Toen ie de volgende dag (uit de lader) wel gewoon trilde viel het kwartje eigenlijk pas :)

Wees consequent, maar niet altijd

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

en niemand komt erbij om zichzelf te bellen met een andere telefoon?
Pagina: 1