|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
waarschijnlijk is haar trilalarm stuk, de 8310 heeft inderdaad standaard trilalarm in het toestel.
39
Is het niet zo bij die telefoon dat alleen als je erheen belt dat hij gaat trillen ?
Bij de 3210 was dat uit mijn hoofd ook zo, dus misschien hebben ze dit er nog niet uitgehaald in de 8310.
Bij de 3210 was dat uit mijn hoofd ook zo, dus misschien hebben ze dit er nog niet uitgehaald in de 8310.
Volgens mij moet je er heen bellen, want bij mijn 6510 trilt ie ook alleen maar als ik gebeld wordt en dus niet als ik een ringtone "laat rammelen".
ik heb ook een 8310 en met ringtoontjes laten horen werkt de trilfunctie niet idd. Je kan erheen bellen, of de wekker laten aflopen om te kijken of ie niet kapot is.
)
Ik heb mijn 6510 net weer terug. Had hem een week of 4 toen die stuk ging; ik hoorde het motortje wat het trillen veroorzaakt wel draaien, maar trillen deed hij niet. De eerste die ik kreeg had het probleem al vanuit de doos. Een handig en mooi telefoontje, maar heel kwetsbaar...
Nokia maakt maar zwakke telefoontjes hoor. Alleen mijn 3210 was ik blij mee, heb ik 3 jaar mee gedaan. Telefoon van mijn vriendin (3310) is ook al binnen een jaar gaar (batterij) en mijn pa had eveneens binnen een jaar hetzelfde probleem met z'n 3330.
Nokia maakt maar zwakke telefoontjes hoor. Alleen mijn 3210 was ik blij mee, heb ik 3 jaar mee gedaan. Telefoon van mijn vriendin (3310) is ook al binnen een jaar gaar (batterij) en mijn pa had eveneens binnen een jaar hetzelfde probleem met z'n 3330.
Gravity sucks...
klopt hij tril pas bij overgaan. gek genoeg ( kheb zelf de 6510_) als je bij menu name>bellergroepen in gaat en dan bj een bellergroep wel een beltoon kiest trilt hij er wel bij
CISSP! Drop your encryption keys!
Jullie hebben volkomen gelijk. Als ik met het toestel aan het spelen ben, trilt ie niet. Als ik het toestel daar-in-tegen bel dan gaat ie lekker trillen! 
Dank voor de tips! Mijn vriendin is weer blij en ik ook.
Wel vaag trouwens dat je het toestel persé moet bellen om te kijken of het trillen werkt, maar goed: dat zal de wondere wereld van Nokia wel weer zijn.
Dank voor de tips! Mijn vriendin is weer blij en ik ook.
Wel vaag trouwens dat je het toestel persé moet bellen om te kijken of het trillen werkt, maar goed: dat zal de wondere wereld van Nokia wel weer zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Omdat dan het risico zou bestaan dat ie van je bureau donderd.Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 22:38:
als ie in de oplader zit trilt ie ook niet..
Ik heb idd ook een tijd zitten klooien omdat ie dus niet trilde (meteen uit de doos in de lader en spelen maar... alleen geen trilletje te bekennen).Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 22:38:
als ie in de oplader zit trilt ie ook niet..
Toen ie de volgende dag (uit de lader) wel gewoon trilde viel het kwartje eigenlijk pas
Wees consequent, maar niet altijd
en niemand komt erbij om zichzelf te bellen met een andere telefoon?
Pagina: 1