Mijn post offtopic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=669626

Om de 1 of andere reden wordt mijn post offtopic gemod, echter ik ben zo ontopic als het maar kan... kan iemand er wat aan doen? desnoods gewoon weer terug op 1, maar offtopic is ut nie... :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is wel offtopic, want het gaat in jouw post niet zozeer over het onderzoek, maar over het bureau dat het onderzoek gedaan heeft.
En als ik eerlijk ben dan is het ook niet echt heel erg goed onderbouwd....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Echter het voegt wel wat toe aan de reacties. Vooruit, +1 ondergewaardeerd :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Vervolgens is mijn post weer offtopic gemod. :/ En wat Alfredt zegt: Ik ben _wel_ ontopic. Ik reageer toch op het artikel? En het artikel gaat er toch over dat IDC een onderzoek heeft gedaan naar linux en de interesse van financials? Mijn post is een complete reactie op het artikel. Vertel mij dan is wat er offtopic aan is?

En dat ik mijn post niet onderbouwd zou hebben da's ook onzin, ik geef in mijn post precies aan hoe ik tot mijn mening over IDC kom.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Benadrukt: Ik heb die post niet gemodereerd

Ik zie er zelfs troll-elementen in als but-IDC, but-rapport, but-voorspellingen, het aanhalen van een opdracht van MS om zo IDC nog eventjes wat slechter neer te zetten.
Vat dit niet te zwaar op, ben alleen benieuwd of anderen er ook zo tegenaan (kunnen) kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Wat mij betreft was je post informatiever geweest als je er ook even een linkje in geeft die je bewering staaft. Dit te samen met je uitlating over o.a. but-rapporten zoals aad al aangeeft maakt de post nou niet direct iets wat ik perse moet lezen. je mening is wat mij persoonlijk betreft een 1 waard, met een linkje erbij zou ik het al een stuk serieuser nemen en zou ie wat mij betreft nog wel op de 2 mogen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Renegade schreef op 22 december 2002 @ 14:19:
Wat mij betreft was je post informatiever geweest als je er ook even een linkje in geeft die je bewering staaft. Dit te samen met je uitlating over o.a. but-rapporten zoals aad al aangeeft maakt de post nou niet direct iets wat ik perse moet lezen. je mening is wat mij persoonlijk betreft een 1 waard, met een linkje erbij zou ik het al een stuk serieuser nemen en zou ie wat mij betreft nog wel op de 2 mogen.
Nofi hoor, maar jullie lezen de FP toch ook?
Ofwel hier een link: nieuws: Onderzoek IDC: Linux soms duurder dan Windows

Ik vind het nu nog onzin om dat linkje er in mijn post bij te stoppen.

En "but-rapport" een flame?? Ik bedoel, kom op zeg... Als ik nou nog hevig aan het schelden had geweest...

affin......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je natuurlijk niet al te hard aanvallen, maar al wat je in die post doet is IDC onderuithalen. Het begint al niet goed:

"En weer een but-rapport van IDC."
Het kan perfect jouw mening zijn, maar door deze presentatie gaat in ieder geval een groot aantal mensen er eens goed voor zitten. Dan pleeg je een behoorlijke generalisatie:

"Iedereen is nu helemaal in z'n nopjes hierow"
Ik kan mij voorstellen dat een zeer groot aantal mensen iets over zich krijgt van: "Bedoelt ie mij daarmee?".
Vervolgens ga je verkondigen dat iedereen dom en vergeetachtig is:

"Volgens mij vergeet iedereen even wie IDC ook alweer was." Ook al niet erg handig.

Dan vertel je iets niet ter zake doende over MS, en ga je het volgende verkondigen:

"Tientallen andere onderzoeken spreken dit fel tegen en IDC komt in slecht daglicht te staan bij de unix-wereld." Waar staat dat? begin ik, en waarschijnlijk een aantal anderen te denken.

"Dus nu komt IDC het wel heeeeel goed uit om nu zo'n rapport, in het voordeel van linux, te kunnen publiseren." verschijnt er vervolgens, daar staat toch iets als IDC is een onbetrouwbare boef? Klein beetje trollerig. "maar ik ben 100% tegen IDC die altijd weer but-voorspellingen doet." Goh, daar was de oplettende lezer nog echt niet achter gekomen zeg.

Kortom, het is niet een zware troll, maar het heeft daar wel elementen van, het gekrakeel over MS maakt hem off-topic en het voorvoegsel but op verschillende fronten trollerig. Als er in plaats van but kotssmileys hadden gestaat was tie waarschijnlijk meteen in de gierkelder gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Naja, whatever. Het is me in de 2,5 jaar dat ik bij tweakers.net kom, nog nooit gebeurd dat ik op deze manier gemod wordt. Ik vind het nogal overdreven gedoe over mijn post. Ik scheld niet, ik flame misschien een heel klein beetje, maar meer ook niet, en verder ben ik verre van offtopic. Ach het zal wel aan mij liggen.

Close dit topic maar, want dit lijdt nergens toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op 22 December 2002 @ 18:45:
Ach het zal wel aan mij liggen.
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens. Flamen vind ik het niet. Wel hard verwoord maar daar is niks mis mee want het is een mening. Wmb. +2 inzichtvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

mOrPhie, je post is inhoudelijk gezien meer een mening dan een feit. Daarnaast geef je nergens een link of een bron waar jij je informatie haalt.

Ik laat hem op +1 staan met een 0 - gemodereerd.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1