Toon posts:

Bootable WinXP Pro CD met SP1 & DX9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je een bootable winxp pro cd kan maken met geiintegreerde Service Pack 1, DirextX 9.0 en alle nieuwe windows xp updates since de release van SP1.

Ik heb geen zin om steeds na een nieuwe windowsinsatllatie weer al die troep te moeten downloaden >:)

alvast bedankt,

RATTENKILLER

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

google is wat zou ik zeggen daar is echt zo verschrikkelijk over te vinden :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

True. --> SLOT <--

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Zoek op google eens naar slipstreaming windows XP, check de Corporate Update site van MS eens (hier staan de diverse patches en hotfixes in een downloadbaar formaat), en zoek eens naar unattended install en de OEM directory op de MS technet site....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SithWarrior schreef op 21 December 2002 @ 18:22:
google is wat zou ik zeggen daar is echt zo verschrikkelijk over te vinden :)

Zou je dan wat tips kunnen geven qua keywords, waar de topicstarter nog wat aan heeft?
Ken je deze nog: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics :? Ga deze eens doorlezen a.u.b.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb geen zin om steeds na een nieuwe windowsinsatllatie weer al die troep te moeten downloaden
als je met ghost een image maakt van je windows partitie dan hoef je ook al je andere programma's niet steeds opnieuw te installeren. kun je gewoon je ghost terugzetten. ik heb nu ghost 2003 op de kop getikt, waarmee je een bootable flop kan maken met o.a. ntfs en usb 2.0 support. vooral ghosten naar en van een usb 2.0 schijf is erg handig en snel. 600 MB / minuut is normaal. dat komt neer op win xp met al je programma's etc in 5 minuten weer up and running.

[ Voor 15% gewijzigd door smvs op 21-12-2002 19:55 ]

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

true, maar zo'n geslipstreamde CD is ook bij andere systemen bruikbaar...kan best handig zijn.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:22
zoiets is zekers handig. Op mijn werk moet ik vrij geregeld nieuwe machines installeren en dan heeft een ghost niet echt zin, aangezien het steeds een andere config is.
deze link http://www.bink.nu/ kwam ik tegen op een tweakers pagina, gevonden met google ;)
Software updates [Windows XP SP1 NL]
Je kan natuurlijk ook gewoon het Service Pack gelijk slipstreamen in de "originele" Corporate edition cd..

De handleiding op www.bink.nu voor Windows 2000 werkt ook voor Windows XP..

Dan gelijk met de deployment kit een script aanmaken,zodat je gelijk van de vraag om de key af bent

dan ben je in 1x klaar.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Het irritante is dat je de DX9 setup wel naderhand automatisch kunt laten uitvoeren (aan t eind van je windows installatie) maar niet echt kunt integreren.

Het slipstreamen is goed op te zoeken (WOS FAQ?), en hoe je naderhand die programma's moet laten runnen is ook wel op te zoeken.
Echt integreren is dus geen optie tenzij met Ghost (en SYSPREP en een SIDchanger)
Pagina: 1