Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Bekijk bericht' zorgt direct voor post

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Als ik op 'Bekijk bericht' druk dan wordt het bericht hier direct geplaatst. In eerste instantie dacht ik dat ik wel verkeerd geklikt zou hebben toen ik het probleem merkte, maar ook bij het editen is het zo dat een 'Bekijk bericht' direct doorgevoerd wordt, waarna ik naar odysseus in "LOTR - TT <-- Wat vonden de /61'ers erva" (voor de mensen met toegang: daar merkte ik het probleem dus op) wordt gestuurd. Het komt er dus op neer dat de knop 'Bekijk bericht' hetzelfde effect heeft als de knop 'Verstuur bericht', wat me niet helemaal de bedoeling lijkt :).

Platform/browser (voor zover van belang): Konqueror 3.nogwat (CVS-versie van enkele dagen geleden) op Debian Sid. Javascript en dergelijke staan aan.

edit:

Ook het plaatsen van dit topic gebeurde door op 'Bekijk bericht' te klikken...

[ Voor 7% gewijzigd door odysseus op 21-12-2002 18:13 ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Dan snapt je browser de onSubmit JS handler niet... kan daar weinig aan doen voor 1 niet goed werkende browser :/

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Als het gewoon standaard-compliant code is dan hoor je mij niet klagen (that is...niet tegen Parse), anders is het een ander verhaal :). Ik merkte al dat de nieuwe Konqueror die ik geïnstalleerd heb een stel problemen lijkt te hebben met Javascript en dit is dus weer een nieuw probleem...toch eens kijken wat er hier fout gaat.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

het is qua code zeer simpel; er is een hidden field met als standaard waarde 'send', druk je op 'preview' dan verandert hij de value naar 'preview' en submit het form.
Als ik het goed begrijp ligt het dus aan konq, en gaat deze dicht :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.