Toon posts:

Hacker opsporen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

2mensen hebben hun pc laten installeren door een rare vent, en nu worden die 2 mensen af en toe van internet afgegooid door zeelandnet en die zeggen dan dat er iemand bezig was hun te hacken, Waarschijnlijk is het de man die dan hun pc heeft geinstalleerd. Want het is toevallig bij allebij die personen. Alleen nu zou ik graag aan bewijs willen komen zodat we hem kunnen aangeven. Want de man kan waarschijnlijk ook msn berichten meelezen en al dus aangeven wegens inbreuk op privicy. Alleen hoe kan ik dat het beste bewijsen??

Ik zat er aan te denken om de logfile aan te zetten bij hun firewall ze hebben allebij win xp. en dan eens een mailtje sturen naar die man en als ik dan een mailtje terug krijg heb ik zijn ip en dan kijken of zijn ip in die logfile staat.

Maar weet er iemand een simpelere manier?

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 17:42
FBI :?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

gewoon de firewall opnieuw installeren.. kun je gelijk zien welke toepassingen internet acces willen.. of scannen via http://scan.sygate.com/ scannen op rotzooi :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 18:11 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Gewoon scannen met virusscanner etc. Firewall resetten / opnieuw installeren kan ook wel helpen.

Over het aangeven bij de Politie: Met iets als dit (relatief onbenullig) wordt er waarschijnlijk niets gedaan. Gewoon de pc clean maken, en zorgen dat die gast niet meer aan je pc komt.

Dit topic is gesloten.