Winkel die dell computers en laptos verkoopt.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MadNeo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 03:36
Ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van Rotterdam die desktop systemen en laptops verkoopt van het merk dell.
Ik kom op elke site die ik bezoek (behalve de dell site zelf) alle hardware tegen van alle merken behalve dell.
het bestellen via de dell site is een beetje omslachtig en duur (€90,- verzendkosten).
kan iemand mij advies geven of mij aan een adres geven waar ik een dell laptop kan kopen.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat is juist het principe van Dell... alleen op maat, en directe verkoop aan de klant via telefoon/website. Je zult misschien wel winkels tegenkomen die iets hebben, maar dat is vaak refurbished spul, of uit failissementen.. Flection Direct heeft bijv. 2e hands Dell spul :)

• MadNeo
Maar zoals ik het zie gaat er bijna niemand €90,- betalen om hun systeem toegestuurd te krijgen.
Is er ook de mogelijkheid om het systeem dan ook op te halen?
van waar ik woon kost het heen en terug hooguit €20,- benzine kosten :) .
€90 - €20 = €70 euro wat je dan bespaart (even voor de goeie oorde. Dat is maar liefst fl155,- gulden).
Daar rij ik wel ff voor heen en weer.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MadNeo schreef op 21 December 2002 @ 18:26:
Maar zoals ik het zie gaat er bijna niemand €90,- betalen om hun systeem toegestuurd te krijgen.
Dell is 1 van de grootste PC bouwers ter wereld, dus blijkbaar vergis je je. Je kunt die machines inderdaad alleen vanaf de site kopen, en als je € 90 verzendkosten teveel vindt, kun je beter naar de dichtbijzijnde PC-boer gaan en daar een HP ofzo kopen.

Verwijderd

www.lebox.nl zit in R'dam en verkoopt bijna alleen maar Dell spul

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Dell heeft een officiele verstiging in Adam ergens... maar je blijft gewoon een internetbesteller eigenlijk....

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MadNeo schreef op 21 december 2002 @ 18:26:
Is er ook de mogelijkheid om het systeem dan ook op te halen?
van waar ik woon kost het heen en terug hooguit €20,- benzine kosten :) .
€90 - €20 = €70 euro wat je dan bespaart (even voor de goeie oorde. Dat is maar liefst fl155,- gulden).
Daar rij ik wel ff voor heen en weer.
En als de computers nou 90 euro duurder waren en ze adverteerden met gratis verzendkosten, zou je er dan nog om zeuren? Juist :)

Dat alleen via postorder opereren is juist de formule van Dell en die werkt kennelijk erg goed.

• MadNeo
maar is het dan wel mogelijk om bij die officiele vestiging in A'dam de hardware op te halen?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 18:53:
www.lebox.nl zit in R'dam en verkoopt bijna alleen maar Dell spul
Terms and conditions of sale and shipping for the Netherlands
Important:
Le Box is only selling to registered companies and resellers.
If you want to become a customer of Le Box , please fax your company details
and a copy of your inscription at the Chamber of Commerce.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ik vind 90 euro verzendkosten voor een complete PC niet eens zoveel.
A. Zo'n ding weegt niet niks
B. Het moet ook een beetje intact blijven

Je koopt bij Dell over het algemeen denk ik goedkoper omdat je in een gewone winkel ook deze verzendkosten betaalt alleen zijn ze dan in de prijs inbegrepen.

Verwijderd

/downtime/ schreef op 21 December 2002 @ 19:17:
[...]

Terms and conditions of sale and shipping for the Netherlands
Important:
Le Box is only selling to registered companies and resellers.
If you want to become a customer of Le Box , please fax your company details
and a copy of your inscription at the Chamber of Commerce.
iedereen kan KvK aanvragen kost ook een stuk minder dan die verzendkosten ;)

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Bedenk wel dat die 90 pleuro zijn voor verzending vanuit ierland naar een nederlandse transporteur die vervolgens aan de de deur komt leveren. Als je een systeem wil hebben betaal je altijd wel verzendkosten bedenk namelijk dat dat speciaal gebouwde systeem vanuit buitenland moet komen. Die kosten betaal je altijd. Ik vind 90 euro (bij mij was het 75 euro voor een inspiron laptop) een schijntje als je bedenkt dat ze vanuit ierland de levereing verschepen naar een lokale transporteur die hem vervolgens aan de deur aflevert en waar dan ook nog eens verzekering e.d. op zit.

edit:

Als je dan toch zo op die 90 euro verschil zit te hameren. Neem dan gewoon wat minder opties t.w.v. euro kun je hem toch gewoon met verzendkosten nemen.

Verder vind ik de stelling van je dat bijna niemand 90 euro gaat betalen voor verzending erg vreemd. Geloof namelijk dat Dell als een van de best lopende PC-bouwers bekend staat en daar hoort dus ook bij dat er erg veel mensen gewoon voor verzending betalen.

En nog een andere vraag: Heb je Dell al eens gebeld daarover of dat die winkel van ze ook geen verzending rekent. Of dat er preferred suppliers zijn van Dell. Dat soort vragen kun je ook daar stellen.

[ Voor 36% gewijzigd door MR_VIPER op 22-12-2002 10:22 . Reden: extra tips etc etc ]

*empty*

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
dus jij rijdt voor 20 euro even naar IERLAND

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
joosd schreef op 22 December 2002 @ 10:27:
dus jij rijdt voor 20 euro even naar IERLAND
LOL :+

Wel heel droog