Ik heb een Sounblaster Audigy player kaart in m'n pc zitten welke ik niet meer krijg geinstalleerd. Ik had een installatie CD van de kaart alleen die ben ik kwijt. Als ik nu de nieuwste driver pack installeer: L5 vraagt hij na de herstart om een bestand welke op de cd zou moeten staan, maar die cd heb ik dus niet
.
Ik heb van meuktracker een software pakket gedownt van 150 mb, maar die werkte niet met mijn kaart. Er stonden nog andere drivers bij, maar die zijn dan niet voor games geschikt, de kx ofzo.
Met google had ik niet echt veel hiervan gevonden en de creative site is zo traag dat het me een uur kostte om wat te zoeken, waarna het nog niet werkte!
Hoe krijg ik de SB audigy player nou geinstalleerd zonder de installatie cd?
Ik heb van meuktracker een software pakket gedownt van 150 mb, maar die werkte niet met mijn kaart. Er stonden nog andere drivers bij, maar die zijn dan niet voor games geschikt, de kx ofzo.
Met google had ik niet echt veel hiervan gevonden en de creative site is zo traag dat het me een uur kostte om wat te zoeken, waarna het nog niet werkte!
Hoe krijg ik de SB audigy player nou geinstalleerd zonder de installatie cd?
The Unpredictable Striker!