[SB audigy] Installeren?

Pagina: 1
Acties:

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Lightah

Strikes Again

Topicstarter
Ik heb een Sounblaster Audigy player kaart in m'n pc zitten welke ik niet meer krijg geinstalleerd. Ik had een installatie CD van de kaart alleen die ben ik kwijt. Als ik nu de nieuwste driver pack installeer: L5 vraagt hij na de herstart om een bestand welke op de cd zou moeten staan, maar die cd heb ik dus niet :/.

Ik heb van meuktracker een software pakket gedownt van 150 mb, maar die werkte niet met mijn kaart. Er stonden nog andere drivers bij, maar die zijn dan niet voor games geschikt, de kx ofzo.

Met google had ik niet echt veel hiervan gevonden en de creative site is zo traag dat het me een uur kostte om wat te zoeken, waarna het nog niet werkte!

Hoe krijg ik de SB audigy player nou geinstalleerd zonder de installatie cd?

The Unpredictable Striker!

Verwijderd

Die software van 150 mb is waarschijnlijk voor de audigy 2. Ga naar www.soundblaster.com en download de drivers met de wizard. Suc6

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Topicstarter
Ja vroeger had ik die 150 mb geinstalleerd Audigy 2 drivers, maar ik wilde weer naar oorspronkelijke drivers van de kaart omdat ze niet super werkten. Maar deze waren van de audigy 1. Maar van compaq ofzo.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Als het de Compaq drivers zijn deze eerst uitpakken en dan de CTOem.cfg die in de setup map staat verwijderen voor dat je echt gaat installeren.

suc 6

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Topicstarter
Die driverpack van www.sounblaster.com is dus degene die ik al heb geprobeerd. de L5 driver pack. Na de herstart vraagt hij om een bestandje, en ik heb geen idee waar dat zou moeten staan. Het stond altijd op de cd, maar die heb ik dus niet...

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 11:44

Acmosa

...no comment.

Ik kan de drivers voor je inpakken en mijn ftp open zetten...

But then again, I could be wrong..

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Topicstarter
Bedankt, maar het is gelukt. Ze stonden in een temporary installatie directory. Normaal zou ie ze automatisch moeten selecteren, maar dat deed ie dus niet

alsnog bedankt

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 11:44

Acmosa

...no comment.

dat komt dan op 40 Mb

But then again, I could be wrong..

Pagina: 1