Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 20:13:
Ach gut, daar zijn de fijnste mensen ook weer eens ten tonele verschenen, met wie ik overigens weiger in discussie te gaan, ze verdraaien toch alles wat ze tegen komen. En misschien dat meneer Zemanova eens een cursus begrijpend lezen kan gaan volgen, en hier ter plekke met zijn stomme geflame kan stoppen, hij maakt zichzelf belachelijk.
Ik ga me ook ff in deze discussie mengen, zal wel niet echt slim zijn maar toch...
Aad, het helpt echt niet als je mensen op voorhand al gaat uitsluiten omdat ze, net als jij doet, op de scherpst van de snede discuseren. Daar is niets mis mee, als je maar begrip opbrengt voor de tegenpartij, anders ben je niets beter als je geliefde partij, de LPF.
Zemanova mag dan af en toe een lekker bord voor zijn edele hoofd hebben, in deze discussie heeft hij gelijk, wat jij doet is niet echt done en zeker geen punten waard. Dat het profiel van de poster geen Linux of een ander OS zoals BSD niet aan staat gekruist wil niet zeggen dat hij er geen ervaring in heeft.
En ook al is het gewoon iemand die het stoer vindt om Windows af te kraken, wat maakt dat uit? Zijn post is gewoon een flame, net zoals jouw post.