Microsfot Drivers voor Logitech muis...

Pagina: 1
Acties:

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 09:52
Weet iemand of het mogelijk is om een Logitech MX500 muis te gebruiken met Microsoft drivers (de extra knoppen moeten wel werken ;))? Ik vind Logitech Drivers ERG slecht nl.!

Ik heb MS drivers een keer geprobeerd, maar die detecten de muis niet goed, misschien is er wel een 'hack' ervoor of een trucje...

Als er een ander programma is waarmee je ongeveer dezelfde functionaliteit hebt als in MS drivers, hoor ik het ook graag :)

Thx

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nooit geprobeerd, maar ik geef je *heel* weinig succes! Welke functionaliteit verwacht je bij logitech, die microsoft heeft???

Verwijderd

Ik denk dat het ook heel erg moeilijk wordt want bij mij weten zijn er geen algemene drivers. Microsoft drivers zijn voor micosoft muizen en niet voor logitech. Dus je kan is heel erg klein

Verwijderd

ddofborg schreef op 21 December 2002 @ 17:07:
Ik vind Logitech Drivers ERG slecht nl.!
Waarom vind je die slecht dan? En ik denk ook niet dat je onder die Logitech drivers uit kunt komen. Het lijkt me vrij logisch dat je de drivers moet gebruiken die speciaal voor dat ene apparaat geschreven zijn, anders zal het niet goed werken :)

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 09:52
nou, ik heb een oude logitech gehad (MouseMan 4 knoppen) en die werkte wel met MS drivers. En ik heb pas geleden een MX500 gekocht, en doe doet het niet meer met MS drivers.

MS drivers zijn beter te customizen, je kunt b.v. per applicatie je buttons defineren. En scrolwiel doet het beter of een of andere manier... echt vaag.

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

waarom koop je dan geen MS muis !? die hebben ook een hoop knoppen ;) en je kan de MS drivers gebruiken :)
Pagina: 1