Toon posts:

unreal tournament error :S

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb net unreal tournament demo gedownload om te kijken hoe die met mn systeem presteert maar bij opstart krijg ik dit erro :
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-16_05.17]

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1307 MHz with 319MB RAM
Video: No Video

Assertion failed: sizeof(*this)==GetClass()->GetPropertiesSize() [File:UnGame.cpp] [Line: 141]

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

uhm wayt houd dit in en wat moet ik doen om het te latenw ekren ik heb een ati 8500 Le 3d kaart (hercules)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-02 16:05
SGD -> SPV, en zorg even dat je alle informatie geeft die nodig is: Strenger modbeleid in SPV!

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
???????? ik heb een celeron 1.3 ghz 320 mb ram windows XP ati 8500 Le 64 mb
en ik heb de nieuwste driver van mn 3d kaard (7.79)
is er nog meer dingen dat je moet weten dan ??? :S

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 17:05 ]

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
Download eerst ff de demo patch
HIER

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:01
Dit is wat er iig in moet:
[quote]Wat moet er in ieder geval in je topic staan?

• Om welk spel het gaat. (Vermeld naam, versie, en eventueel geinstallerde patches)

• Wat het probleem is. (Duidelijk omschrijven, krijg je een error? Zo ja, error quoten in je topic.)

• Welk besturingssysteem je draait, en in het geval van Windows, welke “service packs” je hebt geinstalleerd.

• Je systeem specs zo volledig mogelijk! (Moederbord, Processor, Videokaart, Geheugen, Geluidskaart, etc.. Vermeld ook in je topic of je systeem overgeclockt is of niet.)

• Vermeld je internet connectie in het geval van zware lag, of andere problemen met online games, die waarschijnlijk afhankelijk zijn van je connectie.

• Zet in je topic zo nauwkeurig mogelijk welke drivers je gebruikt. Dus versie nummers van je videokaart drivers, moederbord drivers, etc.
Heb je al de nieuwste videokaart drivers geprobeerd?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
heb het patch gedownload maar kreeg hetzelfde errror :\

Verwijderd

Topicstarter
nog ideeeen mensen ???

• Hahn
Zoals ik al eerder zei: Download de nieuwste videokaart drivers!
Hier kan je ze voor jouw videokaart downloaden.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Hmm bij mij kreeg ik ook een error met de UT2K3 Demo ... maar het originele spel doet het perfect ... :)

Daar kan het ook aan liggen natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt marco :@ door die installatie van die nieuwe driver kan ik nu mn resolutie niet hoger dan 800x600 doen. en ut draait nog steeds niet meer dus ik heb nog een probleem bij gekregen ......

jezus man als je geen ervaring heb niet helpen aub!!!!

Laten we ff aardig blijven okay ? :)

[ Voor 12% gewijzigd door M@NIC op 21-12-2002 19:33 ]

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 19:23:
bedankt marco :@ door die installatie van die nieuwe driver kan ik nu mn resolutie niet hoger dan 800x600 doen. en ut draait nog steeds niet meer dus ik heb nog een probleem bij gekregen ......

jezus man als je geen ervaring heb niet helpen aub!!!!
Wie zegt dat ik geen ervaring heb :?
Dat jij daar een probleem van maakt laat eerder zien dat jij geen ervaring hebt. Andere drivers installeren is toch niet zo moeilijk...

Verwijderd

Topicstarter
na uren klooien lukte het mij op mn resolutie weer op normaal te zetten...

je snap mij niet............
ik vraag dit aan mensen die ook een ati 8500LE hebben en probleem heeft met UT...

het punt is gewoon dat ik uren moest klooien aan mn nieuwe drivers om aan de praat te krijgen maar kreeg toch geen enkel resultaat (UT)

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 19:35:
na uren klooien lukte het mij op mn resolutie weer op normaal te zetten...

je snap mij niet............
ik vraag dit aan mensen die ook een ati 8500LE hebben en probleem heeft met UT...

het punt is gewoon dat ik uren moest klooien aan mn nieuwe drivers om aan de praat te krijgen maar kreeg toch geen enkel resultaat (UT)
Dus mensen die geen R8500 hebben en geen probleem, maar wel de oplossing weten moeten niks zeggen 8)7

En volgens mij is er gewoon wat fout met die demo, want volgens mij zegt die error dat een filesize niet klopt.
Download 'm opnieuw, desnoods van een andere site en probeer het nog eens.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmmm................. dit schiet niet erg op... naja ik probeer wel effe opnieuw te downloaden thnx annyway

Verwijderd

Topicstarter
jeej hij doet het
Pagina: 1