Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Losse Toetsen voor Toetsenborden

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek losse toetsen voor een toetsenbord, de reden daarvan is dat ik erg grote vingers heb en met on-line gamen constant met de toetsen in de knoop zit. Nu wil ik een oud toesenbord ombouwen en op bepaalde plaatsen gewoon b.v. toetsen van het formaat ALT gebruiken. Maar ik heb er zo'n 10 voor nodig, wat mij anders 4 nieuwe toetsenborden kost, wat ik eigenlijk wat zonde vind.

Misschien weet iemand 2e hands of nieuwe toetsen te verkrijgen voor een aantal euro 's :)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 16:42:
Ik zoek losse toetsen voor een toetsenbord, de reden daarvan is dat ik erg grote vingers heb en met on-line gamen constant met de toetsen in de knoop zit. Nu wil ik een oud toesenbord ombouwen en op bepaalde plaatsen gewoon b.v. toetsen van het formaat ALT gebruiken. Maar ik heb er zo'n 10 voor nodig, wat mij anders 4 nieuwe toetsenborden kost, wat ik eigenlijk wat zonde vind.

Misschien weet iemand 2e hands of nieuwe toetsen te verkrijgen voor een aantal euro 's :)
Als je er grote toetsen op plaatst kom je toch in de knoop met de knoppen ernaast?

En nee, ik denk niet dat je losse knopjes kan kopen, zoek eens naar toetsenborden die standaard wat groter zijn te verkrijgen

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:55

cue

koop je toch gewoon 4 2dehands toetsenborden die dingen hoeven echt helemaal niets te kosten gewoon.

Op de HCC stonden ze toen voor 1 euro te stunten..

suc6 :)

Ben wel benieuwd inderdaad hoe je het wilt gaan doen i.v.m in de knoop komen met andere toetsen..

Verwijderd

zoiezo is het een beetje onzinverhaal
echt zoiets dat nooit kán gaan werken

Verwijderd

hoe groot zijn je vingers wel niet

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
mischien wil hij er alleen een game toetsenbord van maken
met 10 toetsen ofzo
dan zou het natuurlijk wel kunnen
ik denk dat de topicstarter dit bedoeld/wil

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 17:24
Oplossing is veel makkelijker. Ga eens op zoek naar zo'n oude, logge, zware toetsenbord. Vaak hebben die zo'n grote aansluiting (geen PS2), daar koop je gewoon een verloopstukje bij. Je zal het dan alleen zonder de Win toets moeten doen... ;(

Het voordeel is dat de toetsen iets verder van elkaar staan (zijn niet groter dus) en ze reageren alleen als ze echt aangeslagen worden. |:(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tip:

Loop effe het grofvuil langs.
90% kans.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ben wel benieuwd inderdaad hoe je het wilt gaan doen i.v.m in de knoop komen met andere toetsen..
Dat is dus geen probleem ik wil gewoon een switch gebruiken met 2 ps/2 poorten in en 1 uit. Daar komt mijn gewone toetsen bord op en het aangepaste. Dat aanpassen gebeurt door gewoon de andere toetsen eruit te wippen en de toetsen die ik voor halflife, teamfortress etc etc te herdefinieren. Dan hou ik standaard ruimte zat over om met de belangrijkste toetsen te vervangen door grote toetsen. Misschien nog een kleurtje geven om in het heetst van de strijd de juiste keuze te kunnen maken en dan bezit ik dus een halflkife game toetsenbord en een gewoon bord op de switch. Desnoods is zoiets ook mogelijk voor Unreal Tournement 2003. Daar om zocht ik ook toetsen borden, zoadat ik simpel kan gamen zonder altijd met die kleutertoetsjes in de knoop te zitten. :)

Verwijderd

Topicstarter
zoiezo is het een beetje onzinverhaal
echt zoiets dat nooit kán gaan werken
Dan zit je toch ff fout, want op mijn oude computers "Sinclair Spectrum 48 en 128"
uit de begin 80er jaren heb ik toen een Tandy TRS80 keyboard gezet en moest alle toetsen met wirewrap draden maken om een groot keyboard op die kleine Spectrum aangesloten te krijgen. En dat werkte al een trein je moest toen alleen wat bufferen i.v.b.m. de lange leidingen waar Spectrum erg gevoelig voor was.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:11

aKra

Intentionally left blank.

Ik weet alleen dat je bij de Tweakers.net shop F5 toetsen kan bestellen, voor als Tweakers.net weer eens down ligt...

Meer kan ik ook niet voor je doen ;)

(Marktplaats zijn heus mensen die zo'n hele kar met toetsenborden weg doen...)

Intentionally left blank.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Hmm kijk een op de gemeente stort ? Daar haal ik wel eens diskette statios vandaan enz
Pagina: 1