Toon posts:

HELP: Losse ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hier toevallig hoe ik bij een vcd of svcd LOSSE ondertiteling erbij kan branden? Ik heb al een aantal vcdtjes met 'vaste ondertiteling' dat wil zeggen: de letters met een programmatje er vantevoren ingebrand.

Maar als ik nero start en vcd kies dan bestaat die vcd uit verschillende mappen:
-CDI
-EXT
-MPEGAV
-SEGMENT
-VCD

dus ik dacht dat als je een goed afgestemde ondertiteling hebt dat je die misschien in een van deze mappen kon zetten zodat je die op een dvd speler er LOS bij kunt afspelen ofzo.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
ik heb wel een keer een vcd van iemand geleend (officer and a gentleman) en daar kreeg ik in windows geen subtitles bij, maar toen ik op de cd zelf ging kijken zag ik wel een tekstbestandje met de vertaling en timing erin, dus het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar oe? :?

Verwijderd

je moet maare effe een kijkje op deze site nemen

http://users.pandora.be/sectie

en dan onder DivX -> (s)vcd

daar staat een heel stappenplan hoe je van een divx een vcd maakt met ondertiteling

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:50 ]

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
jah wel bedankt voor de link, maar daar stat alleen aangegeven hoe je het er 'vast'in kunt krijgen en dat weet ik al. maar toch bedankt. weet iemand anders misschien hoe je het er los bij kunt zetten?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Bekijk gewoon even de guides op de bekende sites als doom9.org vcdhelp en divx-digest etc. Subtitles is een erg bekend fenomeen, alles is goed te vinden.

Dit topic is gesloten.