Toon posts:

Ram (pc 133) noname kopen, te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de pricewatch staat 512mb sdram pc 133 noname pricewatch: 512MB PC133 SDR (Merkloos) voor 38 euro,
is dit nou te vertrouwen? Volgens mij werkt het gewoon goed, iemand er andere ervaringen mee?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik heb een reepje 256 noname, en het draait als een tiet zeg maar :)

maar als ik nu zou moeten kiezen tussen 512 noname of 512 merk, zou ik zeker voor het merkgeheugen gaan, gewoon omdat dat, vooral bij overclocken, wat stabieler zal zijn. Ook zul je minder vage problemen krijgen, want als je geheugen niet goed is, kan je echt hele vage problemen krijgen :)

ik zou voor het merk geheugen gaan, maar als je weinig geld hebt, kan je de gok wagen... :)

Verwijderd

Als je het in een winkel koopt heb je gewoon garantie. Ik zou het niet zomaar overkopen. Ik zelf ben eergisteren zwaar genaaid met een aankoop via via (was geen geheugen naargoed).

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik ga het niet overklokken ofzo en die winkel zit toevallig bij mij in de buurt dus ik denk dat ik de gok maar waag

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 16:17:
Als je het in een winkel koopt heb je gewoon garantie. Ik zou het niet zomaar overkopen. Ik zelf ben eergisteren zwaar genaaid met een aankoop via via (was geen geheugen naargoed).
hee jij zit bij mijn zus in de klas :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 16:55:
Tja ik ga het niet overklokken ofzo en die winkel zit toevallig bij mij in de buurt dus ik denk dat ik de gok maar waag
Zonder overclocks en verlaagde timings zal no-name geheugen prima voldoen, dus geen geld uitgeven aan merk geheugen.

Verwijderd

Ik heb ook eens een keer heel goedkoop een reepje no-name geheugen gekocht bij Gistron, maar dat werkte na 2 weken ofzo al niet meer goed... en dan kan je het wel terugsturen, maarja... eigenlijk heb ik daar nooit meer zin in gehad.
Nu zal ik toch echt niet zo gauw meer no-name geheugen kopen via internet... bij de pc boer om de hoek kan je de gok altijd wagen... daar is het makkelijk teruggebracht.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:13

Croga

The Unreasonable Man

mjah.... Het is altijd een gok met noname geheugen... Ik heb zelf in mijn server 2 repen 512MB noname geheugen zitten. Die draaien zonder meer stabiel op 166Mhz met CAS2 timings..... dus het kán erg goed gaan.....
Bij brand geheugen is de kans dat het goed gaat echter groter... De kwaliteitscontrole bij Samsung en dergelijken is toch iets beter dan bij een willekeurige noname fabriek.....

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet + zoek vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.